MAJID191(فوتبالی ترین)



دلخوری مظلومی از خنده بازار

 پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال که بعد از چند چهره فوتبالی همچون عادل فردوسی پور، علی دائی، حبیب کاشانی، مصطفی دنیزلی، محمد مایلی کهن، علی کفاشیان و.... حالا تبدیل به یکی از سوژه های برنامه طنز تلویزیونی خنده بازار شده، نسبت به برخی از آیتم های این
 

برنامه به شدت دلخور و آزرده خاطر است. هرچند مظلومی به نزدیکان و اطرافیانش گفته که نه قصد شکایت از این برنامه را دارد و نه دوست دارد با بالا بردن حساسیت نسبت به آن و آیتم هایی که مربوط به وی است برای این برنامه سازان ایجاد مشکل نماید. اما خب این انتظار را دارد که خنده بازاری ها هم رعایت برخی از مسائل را کرده و در این آیتم ها قدری تعدیل نمایند

سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تساوی استقلال در لیگ قهرمانان

تیم فوتبال استقلال مقابل نسف‌قارشی متوقف شد و به تک امتیاز قناعت کرد.


دیدار تیم های استقلال و نسف قارشی ازبکستان از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی در حضور ۴۱ هزار و ۲۰۰ تماشاگر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) آغاز شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی چندان جذاب نبود و استقلال نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و از امتیاز میزبانی استفاده کند. در آن سوی میدان نسف قارشی در ضد حملات فرصت های خوبی ایجاد کرد ولی در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا عیدی آبی‌ ها به هوادارانشان به بعد از عید و بازی ۱۵ فروردین با الجزیره امارات موکول شود. داور این مسابقه عبدالله محمد الهلالی از عمان بود. وی به بوسکوویچ از نسف قارشی کارت زرد نشان داد. در دیگر دیدار همزمان این گروه الجزیره امارات با نتیجه ۳بر ۲ بر الریان قطر غلبه کرد.بدین ترتیب الجزیره با ۶امتیاز در صدر این گروه قرار گرفت و استقلال که در هفته اول الریان را شکست داده بود با تساوی در بازی امروز ۴ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. نسف قارشی با یک امتیاز سوم شد و الریان نیز بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.  

چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!


 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستیم.

سید مهدی رحمتی در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه سایپا گفت: اگر از اشتباهات دیدار با پرسپولیس درس نگیریم مقابل سایپا هم راه به جایی نخواهیم برد. هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت هستیم.

امیدوارم از این باخت ناباورانه درس های لازم را بگیریم چرا که اگر کورکورانه و مغرور رو در روی سایپا صف آرایی کنیم چیزی جز شکستی دوباره عایدمان نمی شود!

وی افزود: سایپا تیم جوان و دونده ای است به همین خاطر قطعا خط دفاع و هافبک های دفاعی ما روز دشواری را پیش رو خواهند داشت.

رحمتی خاطرنشان کرد: اگر سه گل از زاید دریافت کردیم به علت سبک ناشناخته این بازیکن برای استقلالی ها بود. مطمئن باشید به خوبی کریم انصاری فرد را مهار خواهیم کرد. 

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

زاید خطاب به زندی: گریه نکن بچه، این پرسپولیسه!


 

زاید که در دربی بزرگ پایتخت سه بار دروازه رحمتی را باز کرد در صفحه خود در یکی از سایت های اجتماعی با قرار دادن عکسی از فریدون زندی این جمله را بالای آن نوشته است: «گریه نکن بچه، این پرسپولیسه!» 

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قلعه نويى: به جان محمدم فوتبال را كنار مى گذارم!!!

 

 امير قلعه نويى، سرمربى تيم فوتبال تراكتورسازى با انتقاد از عملكرد داور ديدار اين تيم با استقلال كه منجر به شكست تيم تبريزى شد گفت۸: سال پيش گفتم دست هاى پشت پرده اى وجود دارد تا قلعه نويى موفق نشود و حالا ثابت شد كه درست مى گويم و برخى ها با من مشكل دارند. وى پس از شكست ۲ بر صفر تيمش مقابل استقلال در نشست خبرى ضمن بيان اين مطلب گفت: من هم مثل هواداران تراكتورسازى در دلم گريه مى كنم. وقتى حق تو را علنا مى خورند ديگر كارى از دستت برنمى آيد. او ادامه داد: در اين بازى ماموقعيت هاى زيادى داشتيم كه نتوانستيم از آنها استفاده كنيم. متاسفانه عملكرد داور همه چيز را تحت تاثير قرارداده بود. صحنه اى كه براى استقلال اعلام پنالتى كرد به هيچ عنوان پنالتى نبود. اگر يك كارشناس در فوتبال ايران بگويد كه آن صحنه پنالتى بود به جان محمدم مربيگرى را كنار مى گذارم.


ادامه مطلب

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

دفاع تمام قد زرینچه از مظلومی

جواد زرینچه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است پرویز مظلومی همان کسی است که می‌تواند استقلال را در این فصل قهرمان کند.
جواد زرینچه در گفت و گو با قانون درباره آخرین وضعیت تیم استقلال اظهار کرد: «ابتدا باید بگویم که معتقدم پرویز مظلومی عملکرد خوبی داشته است اما در شرایط تازه‌ای که برای استقلال پیش آمده نقاط ضعفی هم دیده می‌شود که باید به آنها پرداخت. اما در مجموع اگر از ابتدا بخواهیم روند کاری مظلومی با استقلال را تحلیل کنیم باید به این نکته اشاره داشت که حرکت تیم مثبت و با ثبات بوده است.»

وی درباره شایعه برکناری مظلومی هم خاطرنشان کرد: «در نیم فصل دوم از دست دادن برخی ستاره‌ها به دلیل جدایی از تیم یا مصدومیت سبب شد تا چهره واقعی مشکلات نمایان شود و به همین دلیل بود که یک جلسه فنی در باشگاه برای رایزنی با مظلومی تشکیل و صحبت هایی در مورد مشکلات تیم در آن انجام شد تا این مشکلات برطرف شود. بحث احتمال برکناری مظلومی هم به هیچ عنوان مطرح نشد. حتی من معتقدم اگر تیم تا رده دوم یا سوم جدول هم پایین بیاید با توجه به فاصله نزدیک امتیاز تیم‌ها، تغییر در کادر فنی صحیح نیست.»

زرینچه همچنین تصریح کرد: «در بحث مدیریتی به مظلومی بیشترین نمره را بدهیم. من معتقدم با بودن هنکه از نظر فنی پرویز مظلومی در این فصل بیشتر باید کار مدیریت تیم را انجام می‌داد و هرچند که از هفته گذشته خود او هم در تمرین‌ها مستقیما به بحث فنی ورود کرده اما مدیریت خوب امتیاز مثبت اصلی برای پرویز مظلومی است. من بعنوان فردی که دو سال دستیار مظلومی بوده‌ام و از نزدیک با او کار کرده‌ام می دانم که مظلومی دوست دارد شرایطی ایجاد کند که همه چیز برای تمامی بازیکنان یکسان باشد و احساس تفاوتی وجود نداشته باشد.»
عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود او گزینه جایگزینی مظلومی خواهد بود هم گفت: «به هیچ عنوان چنین بحثی مطرح نبوده و هیچ کسی از مدیریت و هیئت مدیره استقلال گرفته تا دیگران چنین تصمیمی ندارند. مهمترین صحبت و هدفی که در نشست میان هیئت مدیره، مدیرعامل و کادر فنی استقلال مطرح شد هم بحث قهرمانی استقلال است. یعنی همانطور که از ابتدای فصل تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شده است در این نشست هم به مظلومی مامویت داده شد تا از نظر فنی تیم را آماده سازد، او اکنون حمایت کامل هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه را دارد و بدون شک بازیکنان هم با دقت و تمرین های بیشتری در خدمت او قرار خواهند گرفت. از نظر من پرویز مظلومی همان کسی است که می‌تواند در این فصل استقلال را قهرمان کند، به شرط آنکه از سد مشکلات بگذرد و به مسایل حاشیه ای توجه نکند، استقلال خواهد توانست با پرویز مظلومی یکبار دیگر قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور شود و در جام حذفی هم عنوان قهرمانی را به دست آورد.»  

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رضا نوروزي: حق ما پيروزي برابر استقلال بود

مهاجم تيم فوتبال فولاد گفت: حق ما پيروزي بود اما پيش مي‌آيد كه خوب بازي كني و برنده نباشي.

رضا نوروزي پس از پايان ديدار تيم‌هاي استقلال و فولاد كه به شكست 2 بر يك تيمش انجاميد، در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار كرد: بازي خوبي بود. ما هم در اين بازي خوب ظاهر شديم و همه ديدند كه پيروزي در اين بازي حق ما بود اما فوتبال از اين چيزها دارد. يك روز خوب بازي مي‌كني ولي مي‌بازي!

وي ادامه داد: ما در همه بازي‌ها خوب كار مي‌كنيم ولي گاهي نمي‌توانيم گل بزنيم. اين بازي هم به همين گونه پيش رفت ولي به ياري خدا در بازي‌هاي آينده جبران مي‌كنيم. بازيكنان ما آينده‌دار هستند و فوتبال ايران بعدها بسيار از آن‌ها خواهد شنيد.

زننده تك گل فولاد برابر استقلال در پايان گفت: تيم ما جوان است و وقتي گل اول را دريافت كرد، از هم پاشيد و پيش از آنكه بتواند تمركز خود را بازيابد، گل دوم را هم دريافت كرد. به نظر من اگر مي‌توانستيم پس از دريافت گل، فضا را كنترل كنيم بازنده نبوديم.


** دروازه‌بان تيم فوتبال فولاد:

برهاني با سر به صورتم زد اما من كارت گرفتم

علي سليمي گفت: داور با كارت زردي كه به من نشان داد تيم ما را محتاط كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دروازه‌بان تيم فولاد پس از شكست برابر استقلال در ورزشگاه آزادي گفت: استقلال پس از دو شكستي كه در هفته‌هاي اخير داشت، آمده بود كه جلوي تماشاگرانش به پيروزي برسد اما ما هم هدف‌مان در اين بازي پيروزي بود و مي‌خواستيم سه امتياز بازي را بگيريم اما متاسفانه اين اتفاق رخ نداد.

وي در ادامه درباره صحنه برخوردش با مهاجم استقلال كه دقايقي بازي را متوقف و فضاي ورزشگاه را ملتهب كرد و باعث شد داور به او كارت زرد نشان دهد گفت: در آن صحنه آرش برهاني با سر به صورت من زد كه باعث شد به زمين بيفتم. من در آن ماجرا تقصيري نداشتم و كاري نكردم كه مستحق دريافت كارت باشم. متاسفانه داور با تصميمش باعث شد كه ما در ادامه بازي محتاط‌تر بازي كنيم.
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

برهانی رکورد فرهاد مجیدی را شکست

 

 

آرش برهانی مهاجم تیم استقلال بعد از مدتها مقابل فولاد خوزستان دو گل به ثمر رساند که با این دو گل به صدر جدول گلزنان استقلال در تاریخ لیگ رفت. برهانی با این دو گلی که به فولاد زد 59 گله شد و رکورد 58 گل مجیدی در لیگ برای استقلال را شکست. رضا عنایتی نیز با 55 گل سومین گلزن برتر استقلال در تاریخ لیگ ایران است.

عنایتی و برهانی رقابتی نیز برای کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ های ایران دارند و در تلاش هستند تا در همین فصل به عنوان اولین بازیکن صدگله معرفی شوند. در حال حاضر عنایتی با 98 گل زده در لیگ برتر فقط 2 گل تا رسیدن به عنوان اولین بازیکن صدگله لیگ فاصله دارد و برهانی نیز با 94 گل در تعقیب اوست.
 

پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تازه‌ترين حرف‌هاي پرويز مظلومي

 

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: تماشاگر به ورزشگاه آمده و در حاليکه 20 سالش نيست مي‌گويد تاکتيک مظلومي براي 50 سال قبل است. او چطور متوجه شد که تاکتيک من براي 50 سال قبل است؟ اينها نشان مي‌دهد آن تماشاگر قصدش فقط تخريب است.

پرويز مظلومي در پايان تمرين عصر سه شنبه تيم استقلال که پيش از ديدار با فجرسپاسي برگزار شد، با بيان اين مطلب افزود: خوشبختانه براي اين بازي مصدوم و محروم نداريم و آندو تيموريان تنها بازيکن غايب ماست که به دليل مصدوميت در اين بازي به ميدان نمي‌رود. متاسفانه آسيب ديدگي آندو طولاني شده که اميدوارم هرچه زودتر شرايط حضور در ميدان را پيدا کند.

وي در ادامه افزود: بعدازظهر پنجشنبه در شيراز با تيم استادم بازي خواهيم کرد، من هميشه از آقاي ياوري به نيکي ياد کرده و اعتقاد دارم او از مربيان خود و باتجربه ماست که در هر تيمي حضور داشته خوب کار کرده است. تيم فجر نيز از تيم‌هاي خوب و جوان ليگ برتر است و قطعا بازي آساني با اين تيم نخواهيم داشت اما به واسطه شکست هفته گذشته مقابل مس کرمان دنبال سه امتياز اين ديدار خارج از خانه هستيم. ما به اين پيروزي نياز داريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به فشردگي مسابقات ليگ برتر و فاصله اندکي که بين بازي‌ها وجود دارد نتوانستيم کار خاصي انجام دهيم و فقط يک ريکاوري سبک داشتيم، در عين حال اميدوارم با توجه به شناختي که از تيم فجرسپاسي داريم و بررسي نقاط ضعف و قوت‌مان در ديدار هفته گذشته بتوانيم به سه امتياز ديدار مقابل تيم خوب آقاي ياوري دست يابيم.

مظلومي از انگيزه‌هاي تيمش براي جبران ناکامي هفته گذشته ياد کرد و گفت: آمار نشان مي‌دهد ما در ديدارهاي خارج از خانه بهتر کار کرده و نتيجه مي‌گيريم، آن هم به اين خاطر است که با استرس کمتر بازي کرده و فشار روحي و رواني بازيکنان کمتر است. همين مس کرمان که اين هفته در تهران ما را شکست داد در بازي رفت در کرمان مغلوب ما شده بود، اعتقاد دارم تيم استقلال توانايي شکست هر تيمي را دارد اگر بازيکنان تمرکز خود را حفظ کرده و خوب بازي کنند.

وي در ادامه آينده استقلال در مسابقات ليگ برتر را روشن خواند و گفت: بازي مقابل مس کرمان تمام شد و بايد به آينده فکر کنيم، هنوز ديدارهاي زيادي تا پايان فصل مانده که در اين ديدارها هم امکان دارد هم استقلال ببازد هم حريفانش. در کل بايد بگويم جام را در آخر فصل مي دهند و به احتمال فراوان آن تيمي که جام را در بالاي سر مي‌برد، استقلال خواهد بود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال غيبت آندرانيک تيموريان را بر افت تيم تاثيرگذار خواند و گفت: غيبت آندو باعث شده تيم ما از نظر هماهنگي با مشکل مواجه شود، ما در پست آندو بازيکناني چون الونگ، ساموئل و رحمتي را استفاده کرديم، متاسفانه دو بازيکن خارجي ما هنوز با ديگر بازيکنان هماهنگ نشده‌اند که اگر اين هماهنگي به وجود آيد حتي در غياب آندو هم تيم نتيجه خواهد گرفت. متاسفانه فاصله بازي‌ها خيلي کم است و ما نمي‌توانيم هماهنگي لازم را بين بازيکنان به وجود آوريم.

مظلومي از بازگشت آندرانيک تيموريان به ترکيب تيم استقلال تا دو هفته آينده خبر داد و گفت: فوتبال بالا و پايين دارد و اين طور نيست که هميشه ما برنده باشيم، گاهي اوقات پيش مي‌آيد که به مانند ديدار هفته گذشته مقابل مس بازنده مي‌شويم، مهم اين است که از اين شکست‌ها درس بگيريم.

وي در خصوص اعتراض برخي تماشاگران به عملکرد تيم استقلال به ويژه در ديدار مقابل مس کرمان گفت: بالاخره هستند تعدادي تماشاگر که به ورزشگاه مي‌آيند و از مظلومي خوش‌شان نمي‌آيد، اينطور نيست که همه مرا دوست داشته باشند و از عملکرد تيم دفاع کنند. استقلال 20 ميليون هوادار دارد، در بين آنها قطعا هستند تعدادي که هدف‌شان تخريب است، تعداد آنها البته اندک است و فکر نمي‌کنم البته بيش از 10 يا 12 نفر باشند، شما فکر مي‌کنيد آنها به چه دليل به ورزشگاه مي‌آيند، مي‌آيند که مرا تخريب کنند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در ادامه افزود: تماشاگر به ورزشگاه آمده و در حاليکه سنش بيش از 20 سال نيست، مي‌گويد تاکتيک‌هاي مظلومي براي 50 سال قبل است، آخر او چطور متوجه شده که تاکتيک من براي 50 سال قبل است. او که 20 سال بيشتر از عمرش نمي‌گذرد. اينها نشان مي‌دهد آن تماشاگر قصدش فقط تخريب است.

مظلومي به دفاع از عملکرد تاکتيکي استقلال پرداخت و گفت: ما کارهاي تاکتيکي خوبي انجام مي دهيم اما قبول کنيد در برخي از پست ها دستمان خالي است، با اين وجود همه به اين نکته اذعان دارند که استقلال در فصل جاري خوب نتيجه گرفته، وقتي کارشناسان عملکرد استقلال را قابل قبول مي‌دانند اين نشان مي‌دهد اعتراض برخي از هواداران درست نيست. البته من اعتراض را حق آنها مي‌دانم اعتراض‌هايي که منطقي باشد.

وي با طرح اين پرسش که ستاره‌هاي استقلال کجا هستند، گفت: مي‌گفتند استقلال پرستاره و کهکشاني است، امروز کجا هستند اين ستاره‌ها؟ از همين تيم پرستاره ما در نيم فصل سه بازيکن خوب جدا شدند، آن هم در شرايطي که تيم‌هاي ديگر در نيم فصل چهار تا پنج بازيکن تراز اول گرفتند، البته ما هم سه بازيکن خوب گرفته‌ايم اما زمان نداريم که آنها را با ديگر بازيکنان هماهنگ کنيم. اينکه در نيم فصل اول خوب کار کرديم و نتيجه گرفتيم به دليل هماهنگي خوبي بود که بين بازيکنان ايجاد شده بود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال با تاکيد بر اينکه علت افت تعداد تماشاگران بايد بررسي شود، گفت: در هفته دو بازي برگزار مي‌شود، بدترين زمان براي مسابقه انتخاب مي‌شود و ... با اين شرايط انتظار داريم هواداران دلزده و دلسرد نشوند؟! مطمئن باشيد اگر بازي‍ها هفته‌اي يکبار و آن هم آخر هفته برگزار شوند، 70 تا 80 هزار هوادار به ورزشگاه خواهند آمد اگر اينطور نشد هرچه مي‌خواهيد به من بگوييد.

"برنامه‌ريزي‌ها به گونه‌اي است که تماشاگران به ورزشگاه نيايند، بعد مي‌گوييم چرا تماشاگران با ورزشگاه قهر کرده‌اند؟"، وي با طرح اين موضوع خاطرنشان کرد: بازي ما برابر داماش در يک روز وسط هفته و در ورزشگاهي ميان شهر برگزار شد، شما ديديد که ورزشگاه مملو از تماشاگر بود و حتي تماشاگر بيش از گنجايش ورزشگاه به محل برگزاري مسابقه آمده بود، اينها نشان مي‌دهد اگر برنامه ريزي درست باشد، تماشاگران از مسابقات استقبال مي‌کنند.

وي با دفاع از سازمان ليگ افزود: سازمان ليگ هم به خاطر اينکه تداخلي با برنامه‌هاي تيم ملي ايجاد نشود، چاره‌اي جز برگزاري ليگ به صورت فشرده ندارد. اعتقاد دارم اين روش برگزاري گلادياتوري مسابقات به هيچ عنوان خوب نيست و باعث مصدوميت و فرسودگي بازيکنان مي‌شود. در نهايت هم باشگاه‌ها از اين مسئله لطمه مي‌خورند هم تيم ملي.

وي در واکنش به اظهارات علي فتح الله زاده که گفته بود، از مظلومي انتظار داريم در اين فصل يک جام براي استقلال بگيرد، گفت: من چهار دربي را بردم و با اين چهار پيروزي چهار جام به هواداران استقلال هديه کرده‌ام. براي هواداران پيروزي در دربي به اندازه قهرماني ارزش دارد و من به اين ترتيب چهار قهرماني براي آنها گرفته‌ام.

مظلومي با تاکيد بر اينکه ماندن در استقلال هم حدي دارد، گفت: من قراردادي 2 ساله با باشگاه استقلال دارم که بر اساس آن مشغول کار هستم زماني که اين قرارداد دو ساله تمام شد که اميدوارم با قهرماني همراه باشد در مورد تمديد قرارداد صحبت خواهيم کرد.

وي خود را از موافقان کاهش تعداد ليگ برتري خواند و گفت: با اين زماني که صرف آماده سازي تيم ملي مي‌شود و امکاناتي که داريم بهتر است از تعداد تيم‌هاي ليگ برتري کم کنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال از طرح تشکيل اردو براي اين تيم خبر داد و گفت: اگر بودجه باشگاه اين اجازه را به ما بدهد و شرايطش را داشته باشيم سعي مي‌کنيم بازيکنان را در اردو نگه داريم، چرا که فشار بازي‌ها زياد است و به نفع تيم و بازيکنان است که اردوهايي پيوسته برگزار کنيم، ما بايد به گونه عمل کنيم که بازيکنان کمترين مصدوميت و فرسودگي را داشته باشند، اگر يک بازيکن ما مصدوم شود چه کسي پاسخگو خواهد بود؟

وي در خصوص سه اخطاره بودن پژمان منتظري و غيبت اين بازيکن در ديدار با فجر سپاسي گفت: پژمان کجا در بازي با مس اخطار گرفت که براي بازي با فجر سه اخطاره باشد؟ در آن بازي فقط سه بازيکن ما به نام‌هاي آرش برهاني، "جي لويد ساموئل" و جباري از داور کارت زرد گرفتند و منتظري جزو اخطاري‌ها نبود.

مظلومي در پايان در واکنش به اين موضوع که جدايي مجيدي بر عملکرد آبي پوشان تاثير گذاشته است، گفت: من اين موضوع را قبول ندارم، مجيدي در قالب تاکتيکي ما جا افتاده بود و به همين خاطر خوب بازي مي کرد. مطمئن باشيد نفراتي که به جاي او به استقلال آمده‌اند هم اگر در ترکيب جا بيفتند به مانند مجيدي خوب کار مي‌کنند. ما در نيم فصل اول به گونه‌اي برنامه ريزي کرديم که مجيدي در قالب تاکتيکي تيم جاي داشت اما حالا اين بازيکن تاثيرگذار از ما جدا شده و بايد بدون او بازي کنيم به گونه‌اي که کمترين ضربه را متحمل شويم.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

جدايى مجيدى از استقلال نمايش بود !

او از پشت پرده اين ماجرا خبر ندارد اما اميدوار است هركسى به چيزى كه لياقتش را دارد برسد. گفت و گو با وى را بخوانيد:


 
• ذوب آهن را در اصفهان شكست داديد. در مورد اين بازى صحبت مى كنى؟
- بازى خوبى بود و خدا را شكر توپ هاى ما تو گل رفت. در اين بازى قدر موقعيت هايى كه به دست آورديم را دانستيم و برنده شديم.
• هفته آينده ميزبان صباى قم هستيد. در مورد اين بازى صحبت مى كنى؟
- صبا تيم خوبى است و خوب هم نتيجه گرفته است اما در كرج بايد آنها را ببريم. تمام تلاش ما اين است كه صبا را در خانه خودمان ببريم.

 
• مى توانيد روند پرنوسانى كه داريد را قطع كنيد؟
- همه سعى و تلاش ما همين است و اميدوارم اين اتفاق بيفتد.
• به عنوان بازيكن سابق استقلال، چرا اين تيم مقابل مس كرمان در آزادى شكست خورد؟
- نمى دانم. فرهاد مجيدى خيلى تأثيرگذار بود و او كه رفته، قدرت استقلال خيلى كم شده هرچند كه استقلال بازيكن بزرگ زياد دارد.

 
• قبول داريد كه استقلال فرهاد را مفت از دست داد؟
- اين مسائل به من ربطى ندارد و به من مربوط نمى شود كه در مورد آن صحبت كنم. از پشت پرده اين ماجرا خبر ندارم و فقط مى دانم همه اينها يك نمايش بود كه تمام شد. اميدوارم هركس به چيزى كه لياقتش را دارد برسد.

 
• منظورتان چه كسى است؟
- كلا در كل دنيا گفتم و منظورم شخص خاصى نبود.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

كنايه اصغر شرفي به مظلومي

سرمربي تيم فوتبال مس سرچشمه پس از پيروزي شيرين تيمش مقابل مس كرمان در نخستين داربي اين شهر در ليگ برتر اظهار كرد: اگر اين بازي را مي‌باختيم به نشست خبري نمي‌آمدم اما حالا كه پيروز شده‌ايم به نشست آمده‌ام و مي‌خواهم بگويم كه از اين پيروزي خوشحال هستم.

شرفي ادامه داد: سبك بازي‌مان را طوري گذاشته بوديم كه بتوانيم در اين بازي نتيجه بگيريم. پيش از اين بازي ما به لحاظ رواني خيلي روي بازيكنان كار كرده بوديم و در اين بازي هم از نظر روحي آماده‌تر از حريف بوديم. در عين حال در طول بازي هم خيلي با حوصله كار كرديم و يك پيروزي خوب به دست آورديم.

سرمربي مس سرچشمه با اشاره به اينكه فوتبال خم رنگرزي نيست گفت: من پيش از اين هم گفته بودم كه براي اينكه يك تيم به آمادگي مطلوب برسد، حداقل چند هفته زمان مي‌برد. ما هنوز هم به شرايط ايده‌آل نرسيده‌ايم اما شرايط‌مان روز به روز در حال بهتر شدن بوده است و بازيكنان من هم بيشتر از قبل من را باور كرده‌اند. متاسفانه ما مربيان بعضي مواقع كارهايي مي‌كنيم كه باعث مي‌شود بازيكنان‌مان ما را باور نداشته باشند. خيلي زشت است كه يك بازيكن به مربي‌اش بگويد "بيكار" اما پس از اخراج بار ديگر به تمرين‌ها باز گردد. همين كارهاست كه باعث مي‌شود جايگاه مربيان در ميان بازيكنان حفظ نشود.

اصغر شرفي درباره استقبال كم هواداران كرماني از اين بازي هم گفت: من واقعا نمي‌دانم چرا هواداران كرمان براي ديدن بازي دو تيم شهرشان به ورزشگاه نيامدند. در هر جاي ايران حتي اگر تيم‌ها در آخر جدول باشند، تماشاگران براي ديدن يك داربي به ورزشگاه مي‌آيند و حتي ورزشگاه را پر مي‌كنند

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

كرار در تراكتور سازي، ابر اهيمي در استقلال!

به نظر مي‌رسد بازيكن عراقي قبل از پايان نيم فصل اول استقلال را ترك خواهد كرد. تراكتورسازي تبريز اولين تيمي است كه براي در اختيار گرفتن جاسم كرار دست به كار شده اما موانع عجيبي بر سر پيوستن اين بازيكن به تيم سابقش وجود دارد. منصور پورحيدري، سرپرست استقلال با توضيح دلايل نرفتن كرار به تراكتورسازي مي‌گويد:


 
«بازيکنان استقلال در اين مدت احترام کرار را نگه داشتند و حتي سعي مي‌کردند او را با شرايط تطبيق دهند اما متاسفانه کرار خودش اين شرايط را پيش آورد. حتي من شنيدم كرار مي‌خواهد به تراکتورسازي بازگردد اما يکي از بازيکنان اين تيم گفته اگر او به تبريز بيايد من از اين تيم مي‌روم. اين مسائل نشان مي‌دهد كرار ضعف‌هايي دارد که بايد برطرف کند. اميدوارم هر تصميمي در مورد او گرفته مي‌شود به نفعش باشد.» محمد ابراهيمي، هافبك مهاجم تراكتورسازي همان بازيكني است كه تهديد كرده چنانچه جاسم كرار به اين تيم برگردد تبريز را ترك خواهد كرد.

 
 بعد از اين ماجرا خبر معاوضه جاسم كرار با محمد ابراهيمي در محافل رسانه‌اي مطرح شد و احتمال بازگشت بازيكن عراقي به تراكتورسازي قوت گرفته است. اين در حالي است كه جاسم كرار بعد از تلاش باشگاه استقلال براي حفظ مجتبي جباري در انظار عمومي ظاهر نشده و كسي از او خبر ندارد. خبرهايي مبني بر پيوستن ناگهاني كرار به مس كرمان هم به گوش مي‌رسد اما احتمال معاوضه او با يك بازيكن ليگ برتري بيشتر است.

شنبه 12 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

میزان محرومیت جباری و كرار را اعلام شد

 باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران، میزان محرومیت 'مجتبی جباری' و 'جاسم كرار' را اعلام كرد. بر این اساس 'مجتبی جباری' به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی و یك جلسه محرومت از همراهی تیم استقلال محكوم شد. 'جاسم كرار' نیز علاوه بر محرومیت از همراهی تیم استقلال تا اطلاع ثانوی به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد. این تصمیمات با توجه به اتفاقات رخ داده در دیدار تیم فوتبال استقلال تهران مقابل تیم سایپا مهر كرج و برگزاری دو جلسه فشرده در این خصوص در باشگاه استقلال و همچنین عذرخواهی 'مجتبی جباری' و بازی های خوب این بازیكن در تیم ملی فوتبال ایران اتخاذ شده است.

پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

برهانی به مس می رود، پولادی به استقلال

به نقل از سایت گل، یکی دو هفته ای است که مهرداد پولادی خبر از ترک کرمان و جدایی از مس می دهد. بازیکن ملی پوش مس کرمان مدعی شده که دیگر توانایی ماندن در کرمان و بازی برای مس را ندارد. همین موضوع باعث شده تا مسئولان چند تیم لیگ برتری برای جذب پولادی اقدام کنند. از جمله این تیم ها استقلال است. تیمی که پولادی همیشه خود را عضوی از این تیم می داند.
در همین زمینه شنیده مسئولان مس در صورتی با جدایی پولادی موافقت می کنند که استقلالی ها زمینه انتقال آرش برهانی به مس را فراهم کنند. بر همین اساس اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این دو بازیکن در تعطیلات نیم فصل معاوضه خواهند شد.

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

امیدوارم پرسپولیس را ببریم زندی: دو تا 90 دقیقه هم بازی می‌کردیم گل نمی‌زدیم

هافبک استقلال گفت: اگر دو تا ۹۰ دقیقه دیگر هم بازی می‌کردیم گل نمی‌زدیم.

فریدون زندی پس از پایان بازی استقلال با ناسیونال پاراگوئه  اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم ولی گل بیخودی دریافت کردیم. این بازی از آن مسابقاتی بود که اگر دو تا ۹۰ دقیقه دیگر هم بازی می‌کردیم گل نمی‌زدیم.

وی در خصوص آخرین شرایط خود پس از مصدومیت گفت: خیلی تلاش کردم تا خودم را به شرایط مسابقه برسانم ولی نیاز دارم که باز هم بازی کنم و خودم را  در تیم جا بیندازم. البته این نظر سرمربی است که چه زمانی به میدان بروم و تابع تصمیم کادر فنی هستم.

زندی در خصوص ناسیونال پاراگوئه گفت:‌ این تیم، تیم بدی نبود. من نمی‌توانم بگویم که آنها با تیم اصلی آمده بودند یا با ذخیره‌ها ولی در مجموع تیم خوبی پا به این مسابقات گذاشته بود.

وی در خصوص دیدار روز دوشنبه مقابل پرسپولیس گفت: ما واقعا استراحتی نداشته‌ایم و حالا باید به مصاف پرسپولیس برویم درحالی که فقط فردا می‌توانیم تمرین کنیم ولی  امیدوارم در این مسابقه برنده شویم.

زندی در پایان در خصوص اینکه آیا تعطیلی لیگ به این صورت به باشگاه‌ها ضربه می‌زند یا خیر، گفت: صددرصد این تعطیلی‌ها به باشگاه‌ها ضربه می‌زند اما ما باید خوب کار کنیم چون این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد.

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حاشيه هاي بازي استقلال تهران و ذوب آهن

 

پيش از شروع بازي، تصاوير ديدارهاي دو تيم در مسابقات ليگ قهرماني آسيا در اسكوبرد ورزشگاه پخش شد. 

*20 دقيقه قبل از بازي، دو تيم در زمين مسابقه حاضر و خود را براي بازي گرم كردند. 
*خوش و بش و گفت و گوي دوستانه 'آتيلا حجازي' و 'يورگن گده 'كه پيش از اين مربي تيم استقلال بودند، بسيار جلب توجه مي كرد. 
* 'فريدون زندي' به جاي 'مجتبي جباري' بازيكن محروم استقلال در اين ديدار بازي كرد. 
* به دليل برگزاري اين ديدار در نخستين روز از هفته، بسياري از صندلي ها خالي از تماشاگر بود. 
* بسياري از تماشاگران تيم استقلال تهران روي تپه ضلع جنوبي ورزشگاه، بازي را تماشا مي كنند. 
* عكس بزرگي از 'ناصر حجازي' در جلوي جايگاه تماشاگران تيم استقلال نصب شده است. 
* براي اولين بار 'مقداد مالكي' دروازه بان تيم اميد ذوب آهن در نيمكت ذخيره ها جايگزين 'محمد باقر صادقي' شده بود كه اين موضوع تعجب خبرنگاران را در پي داشت. (گفته ها حاكيست، وي از سوي سازمان ليگ فدراسيون فوتبال محروم شده است.) 

یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فریدون زندی مقابل ذوب آهن بازی خواهد کرد

یک روز پس از بازی استقلال مقابل راه آهن، پرویز مظلومی در تمرین استقلال دقایقی با فریدون زندی صحبت کرد.
قرار بود مظلومی از زندی در دیدار با راه آهن استفاده کند ولی شرایط مسابقه طوری پیش رفت که چنین اتفاقی نیفتاد و سرمربی استقلال هم توضیحاتی به زندی داد که او را قانع کند که به دلیل مسائل تاکتیکی نتوانست از فریدون استفاده کند.
زندی حالا شرایط بازی را مدتی است که پیدا کرده و قرار است در اصفهان برای استقلال حتی به عنوان بازیکن جانشین هم که شده به میدان برود. مظلومی در این دیدار جباری را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار ندارد و برای استفاده از یک هافبک پاسور روی جاسم کرار و زندی نظر دارد.

چهار شنبه 27 مهر 1385برچسب:,  توسط MAJID  |

 

دو میلیارد تومان تنها مرهمی بر زخم‌های استقلال است!

سرپرست استقلال با بیان اینکه مبلغ واریز شده به باشگاه استقلال تنها یک مسکن برای این تیم است گفت: با توجه به حضور تمامی ملی پوشانمان در تمرینات این هفته فقط برای برد به اصفهان می رویم.
 منصور پورحیدری در حاشیه تمرین عصر روز سه شنبه و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: باید تشکر کنم به خاطر اینکه مبلغ دو میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شد و ما توانستیم تا حدودی مشکلات مالی بازیکنان را حل کنیم و آنها با آرامش بیشتری در تمرینات حضور پیدا خواهند کرد و دیگر دغدغه بی پولی نخواهند داشت.
سرپرست استقلال ادامه داد: اما مطمئنا این پول تنها مرهمی بر روی زخمهای باشگاه استقلال است و ما امیدوار هستیم که شرایطی فراهم شود تا با واریز دو میلیارد تومان باشگاه بتوانیم مشکلات این تیم را حل کنیم.
پورحیدری این پول را فقط متعلق به بازیکنان ندانست و افزود: این مبلغ حق کارمندان باشگاه نیز است کسانی که شبانه روز در باشگاه زحمت می کشند و تمام تلاششان این است که تیم فوتبال استقلال با آرامش در مسابقات حضور پرقدرتی داشته باشد بنابراین به این نتیجه خواهیم رسید که این مبلغ به هیچ وجه مشکل گشا نخواهد بود البته قابل ذکر است که ما از مسئولان باز هم تشکر می کنیم به خاطر واریز این مبلغ به حساب باشگاه و حل شدن مشکلات مالی بازیکنان.
وی در پایان اشاره ای نیز به دیدار این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان که در روز شنبه برگزار خواهد شد افزود و گفت: همیشه دیدارهای استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از حساسیتی ویژه برخوردار بوده است و مسلما این بازی برای هواداران هر دو تیم جذابیت های خاصی خواهد داشت.
پورحیدری گفت: ما در دیدار مقابل راه آهن شهرری تمامی بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم اما در طول این هفته همه ملی پوشان در تمرین حضور داشتند و دیگر هیچ بهانه ای نخواهیم داشت و حتما برای برد در این دیدار ظاهر خواهیم شد و امیدواریم که بتوانیم با نتیجه قابل قبول اصفهان را به مقصد تهران ترک کنیم.
تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز شنبه و از هفته یازدهم لیگ برتر در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مظلومی: راه‌آهن ضد فوتبال بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ «بازیکنان راه‌آهن خودشان را به زمین می‌انداختند و عجیب بود که بعد از زمین خوردن سریع و مثل برق به زمین برمی‌گشتند.» پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک استقلال برابر راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: «شاهد یک بازی یک طرفه بودیم. برای گل زنی به حریف همه کار کردیم و وقتی که تیم ما سرعت می‌گرفت بازیکنان راه‌آهن خودشان را به زمین می‌انداختند و عجیب بود که بعد از زمین خوردن سریع و مثل برق به زمین برمی‌گشتند. اگر مصدومیت‌شان شدید بود چگونه سریع برمی‌گشتند. نمی‌دانم چه می‌شود گفت. به هر حال این هم یک تاکتیک بود که برای از کار انداختن سرعت ما استفاده شد.»
وی افزود: «همیشه به داور احترام گذاشته‌ام و اعتراض نکرده‌ام اما امروز داور پنالتی مسلم ما را نگرفت. اگر آن پنالتی روی فرهاد مجیدی در دقایق ابتدایی مسابقه گرفته می‌شد جریان مسابقه عوض می‌شد. در هر صورت هر وقت تیم ملی خوب بازی می‌کند ما هم خوشحال می‌شویم اما تبعات آن به استقلال برمی‌گردد. 50 درصد تیم ملی استقلالی بود و بازیکنان ملی‌پوش ما شادابی لازم را نداشتند و خستگی در چهره‌هایشان نمایان بود. تیموریان نای دویدن نداشت و جباری آخر بازی ایستاده بود.»
مظلومی با انتقاد از برنامه‌ریزی مسابقات لیگ عنوان کرد: «همواره تعامل خوبی با تیم ملی داشته‌ایم و 6 ملی‌پوش هم به تیم ملی داده‌ایم اما چه اشکالی داشت که ما به جای امروز، یکشنبه بازی می‌کردیم. ما که تا شنبه بعد بازی نداشتیم. برنامه‌ریزی‌ها یکطرفه است. تماشاگران ما توقع و از ما انتظار دارند و نمی‌دانند چه اتفاقی افتاده است. بازیکنان ما امروز نهایت تلاش خود را کردند و حتی مدافع حریف توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید. ما موقعیت‌های گل زیادی داشتیم. در نیمه دوم راه‌آهن به جز یک مورد حضور دیگری روی دروازه‌ ما نداشت.»
سرمربی استقلال تأکید کرد: «آنها بیشتر به دفاع پرداخته بودند و ما هم تغییراتی که دادیم برای رسیدن به گل بود که یک مورد آن جواب داد و به گل رسیدیم. موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه آنها ایجاد کردیم که در نهایت از دست رفت.»
مظلومی در مورد اعتراض فرهاد مجیدی به هیئت مدیره باشگاه استقلال و همچنین که این تیم پنجم هم نمی‌شود و نباید قول قهرمانی هم داد، گفت: «من نمی‌دانم مجیدی کجا اعتراض کرده اما اگر حرف زده نظر خودش را گفته است. هیئت مدیره به دنبال مسائل اقتصادی است و می‌خواهد مشکلات را برطرف کند.»
 

شنبه 23 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

هادى شكورى: واسطه هاى استقلال با من صحبت كرده اند

 هادى شكورى مدافع شاهين بوشهر با ابراز تمايل براى پيوستن به استقلال گفت: آبى پوش شدنم جدى است و برخى واسطه هاى باشگاه استقلال نيز با من در اين خصوص صحبت كرده اند.وى درباره بازى با نفت آبادان اظهارداشت: نفت تيم خوب و يك دستى است اما ما هم با آمدن فيروز كريمى از نظر روحى تقويت شده ايم و تمرينات ويژه اى را براى اين بازى انجام داده ايم.او درباره حضور كريمى در شاهين بوشهر خاطرنشان كرد: تجربه شاگردى ايشان را دارم. او يكى از فنى ترين مربيان ليگ است و كار كردن با او لذت بخش است. كريمى كار كردن با تيمهاى شهرستانى را به خوبى بلد است و در حال حاضر تمرينات با نشاطى كه زير نظر او انجام مى دهيم نشانگر انگيزه مضاعف اوست.مدافع تيم شاهين بوشهر ادامه داد: از زحمات درخشان و مومنى هم تشكر مى كنم. درخشان با نظر خودشان ترجيح دادند كه از جمع ما جدا شوند و نتايج خوبى هم گرفته بودند. به هر حال آمدن كريمى را به فال نيك مى گيريم.
شكورى درباره مشكلات مالى باشگاه ها گفت: مشكل مالى گريبان فوتبال ايران را گرفته است و اكثر تيمها با اين مشكل دست و پنجه نرم مى كنند. مسئولان باشگاه شاهين نيز بخشى از مطالبات بازيكنان را پرداخت كرده اند و قول داده اند تا مابقى را هم به زودى پرداخت كنند.مدافع فصل گذشته استقلال درباره تأييد خبر استقلالى شدنش اظهارداشت: استقلالى شدنم جدى است و واسطه هاى باشگاه با من در اين باره صحبت كرده اند. من استقلال را دوست دارم و تمايل دارم كه اين تيم برگردم تا محبت هواداران اين تيم را جبران كنم.

چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

عکس:تک به تک جادوگر با رحمتی در دو قدمی کی روش!

سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فتح الله زاده اشک رحمتی را درآورد

دیشب در برنامه پارک ملت فتح الله زاده حرفی زد که اشک در چشمان دروازه بان استقلال حلقه زد.

سید مهدی رحمتی دیشب به همراه علی فتح الله زاده،مهدی امیر آبادی ،محسن خلیلی و حامد کاویانپور مهمان برنامه پارک ملت بود. در این برنامه وقتی مجری بحث را به سمت دستمزد های میلیاردی فوتبالیست ها پیش برد علی فتح الله زاده به دفاع از بازیکنان تیمش پرداخت و گفت:«در دنیای فوتبال همه چیز حرفه ای است.اما مردم فقط پول و رقم بالای بازیکنان را می بینند.اجازه بدهید من یکی از کارهای خیری که همین آقای سید مهدی رحمتی انجام می دهد را برایتان بگویم»

این اتفاق در حالی افتاد که دوربین برای یک لحظه روی سید مهدی رحمتی زوم کرد که داشت با اشاره به فتح الله زاده می گفت: «نگو،نگو»اما سرپرست باشگاه استقلال بدون توجه به ایما و اشاره های او حرفهایش را اینطور ادامه داد:«رحمتی تقریبا ماهی یک بار به حرم مطهر امام رضا (ع) می رود و معلولان را با ویلچر به سمت حرم می برد.»

 
فتح الله زاده در حالی این حرف را زد که اشک در چشمان دروازه بان استقلال حلقه زد و در برنامه زنده تلویزیونی خیلی خودش را کنترل کرد تا گریه نکند.

دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پرسپوليس صفر- استقلال دو ؛ هت تريك مظلومي و شاگردانش

تيم استقلال با پيروزي در شهرآورد 71، سومين برد پياپي مقابل رقيب ديرينه‌اش را جشن گرفت.
شهرآورد 71 ساعت 18:30 جمعه در ورزشگاه ازادي برگزار شد و استقلال همانند هر دو بازي فصل گذشته پرسپوليس را شكست داد. گلهاي استقلال را مجيدي در دقيقه‌ي 15 و جباري 81 به ثمر رساندند.

دو تيم در دقايق اوليه بازي بيشتر در ميانه‌ي ميدان كار را دنبال كردند. در دقيقه‌ 11 اولين خطر بازي به وجود آمد. سماجت علي كريمي در محوطه‌ي جريمه استقلال،‌ پرسپوليس را صاحب يك موقعيت كرد اما شوت زارع را رحمتي با جايگيري خوب مهار كرد.

در دقيقه‌ي 14 علي كريمي باز هم با حركت فريبنده خود از كنار خط وارد محوطه جريمه شد اما پاس به بيرون شماره 8 پرسپوليس پس از ضربه‌ي مهاجم سرخپوشان راهي به دروازه پيدا نكرد.

در دقيقه‌ي 15 فرهاد مجيدي، خاطره‌ي آخرين داربي دو تيم را تكرار كرد و موفق به گلزني شد. شوت سنگين ميداوودي با دفع ناقص معمارزاده همراه شد، مجتبي جباري توپ برگشتي را در اختيار مجيدي قرار داد و ضربه‌ي بغل پاي كاپيتان آبي ها گل نخست بازي را رقم زد.

در دقيقه‌ي 19 مجتبي جباري با شوتي سنگين دروازه‌ي پرسپوليس را مورد هدف قرار داد اما شوت او به تيرك دروازه برخورد كرد.

علي كريمي در دقيقه‌ي 20 با فرار پشت مدافعان استقلال قصد ورود به محوطه جريمه را داشت، اما در محوطه سرنگون شد كه تركي اعتقادي به پنالتي نداشت و كار را دنبال كرد.

استقلال با وجود رسيدن به گل برتري در لاك دفاعي فرو نرفت و حملات زيادي انجام داد. ميداوودي در دقيقه‌ي 24 با حركت به عمق دفاع پرسپوليس با پاس پشت پا كرار را صاحب توپ كرد اما پاس رو به جلوي بازيكن عراقي توسط نصرتي دفع شد.

ميلاد ميداوودي در دقيقه‌ي 28 يك موقعيت گلزني را از دست داد. جاسم كرار با حركت از كنار محوطه جريمه و پاس رو به عقب ميداوودي را صاحب فرصت گلزني كرد، ‌اما شوت مهاجم استقلال بلوكه شد و راهي به دروازه نيافت.

در ادامه پرسپوليس روي ضربه كرنر و اوت دستي صاحب دو موقعيت نصفه و نيمه شد، اما دروازه‌ي رحمتي باز هم به شكل جدي تهديد نشد.

خطاي تيموريان در دقيقه‌ي 31 پرسپوليس را صاحب ضربه آزاد كرد، اما شوت زارع را رحمتي مهار كرد.

جواد كاظميان در دقيقه‌ي 32 يك حمله‌ي ديگر را روي دروازه استقلال طراحي كرد، ‌اما ميان مهاجمان پرتعداد استقلال اسير شد و در حالي كه كسي به او نزديك نبود با ضربه‌اي كم دقت توپ را به آسمان كوبيد.

جاسم كرار در دقيقه‌ي 37 در محوطه‌ي جريمه صاحب توپ شد اما با تعلل فرصت را از دست داد تا يك كرنر به دست آيد.

كيانوش رحمتي در دقيقه‌ي 42 كارت زرد دريافت كرد.

در دقيقه‌ي 45 پرسپوليس صاحب ضربه آزاد شد. مازيار زارع و علي كريمي پشت توپ قرار گرفتند، اما ضربه‌ي كريمي به ديوار دفاعي برخورد كرد. خسرو حيدري هم به دليل خطا روي كاظميان كارت زرد دريافت كرد.

نيمه‌ي دوم

پرسپوليس نيمه‌ي دوم را با يك تعويض آغاز كرد و عليرضا محمد جاي كاظميان راگرفت.

استقلال در نيمه‌ي دوم بازي را طوفاني آغاز كرد؛ جدي ترين حمله استقلال در دقيقه‌ي 47 انجام شد و شوت سنگين ميداوودي به تيرك دروازه برخورد كرد و پس از برخورد با معمارزاده راهي كرنر شد.

بهترين فرصت پرسپوليس را محمد نوري از دست داد. در حالي كه استقلال نيمه‌ي دوم را بهتر آغاز كرده بود، پرسپوليس در دقيقه‌ي 50 با خطايي كه منتظري روي كريمي انجام داد صاحب موقعيت پنالتي شد. هواداران پرسپوليس روي صورت رحمتي ليزر انداخته بودند و تركي بازي را متوقف كرد و با ناظر بازي مشورت كرد و سرانجام پس از چند دقيقه‌ تاخير اجازه زدن ضربه را داد، اما نوري در دقيقه‌ي 53 ضربه را به اوت زد. البته رحمتي هم جهت توپ را تشخيص داده بود.

در دقيقه‌ي 58 استقلال روي حركت مجيدي صاحب فرصت گلزني شد. حركت كاپيتان استقلال در عرض با پاس به جباري همراه شد،‌اما ضربه‌ي فني هافبك استقلال با اختلاف راهي اوت شد.

در دقيقه‌ي 60 پرسپوليس در سلسله حملاتي كه انجام داد صاحب موقعيت شد، چند بار رفت و برگشت توپ و شوت‌هاي بلوكه‌ شده‌ي مازيار زارع سرانجام با ضربه‌ي سر نوري و واكنش رحمتي راهي كرنر شد.

در دقيقه‌ي 63 غلامرضا رضايي پس از چند سانتر ناموفق بر روي دروازه‌ي استقلال به سمت دروازه اقدام به شوتزني كرد كه ضربه‌ي او با چند متر اختلاف از كنار دروازه رحمتي به بيرون رفت. تيموريان پس از اين صحنه به رضايي اعتراض كرد كه چرا به وضعيت دو بازيكن مصدوم توجهي نكرده و توپ را به بيرون نزده است.

به گزارش ايسنا، عليرضا محمد كه در نيمه‌ي دوم وارد ميدان شده بود، با مصدوميت دست روبرو شد و در حالي كه به توصيه پزشك تيم دستش را ثابت نگه داشته بود، تعويض شد و جايش را به هادي نوروزي داد. پس از اين مصدوميت رحمتي روي زمين افتاد و نكته جالب اين بود كه تركي خودش به سمت دروازه بان استقلال رفت و با گرفتن پاي رحمتي كار پزشك تيم را انجام داد!

در دقيقه‌ي 70 بادامكي با خطايي كه كنار زمين انجام داد از داور بازي كارت زرد گرفت.

پرسپوليس در دقيقه‌ي 73 روي اوت دستي بلندي كه انجام داد به يك ضربه كرنر دست پيدا كرد، دو ضربه‌ي سر پياپي سرخپوشان موقعيت خوبي را فراهم كرد اما رحمتي مانع از فروپاشي دروازه‌اش شد.

نوري كه در اين ديدار پنالتي از دست داده بود، مي توانست در دقيقه‌ي 76 روي پاسي كه از نصرتي دريافت كرده بود، دروازه را باز كند، ‌اما يك قدم كم آورد و به توپ نرسيد.

در دقيقه‌ي 74 استيلي كه بازي را از دست رفته مي ديد با آوردن هاشميان به جاي بادامكي تلاش كرد تا تيمش را هجومي كند.

يك دقيقه‌ي بعد ميثاق معمارزاده يك تك به تك را از جباري گرفت تا پرسپوليس همچنان به بازي اميدوار باشد. خطاي ابراهيم شكوري در اين دقيقه يك كارت زرد براي او به همراه داشت. برهاني هم جايگزين ميداوودي شد.

حركت خوب رضايي با پاس هاشميان همراه شد، ‌اما باز هم پرسپوليس به گل نرسيد. پرسپوليس در دقيقه‌ي 77 سه فرصت پياپي به دست آورد اما هيچكدام به گل نرسيد.

مجيدي كه در دقيقه‌ي 78 آسيب ديده بود از زمين خارج شد و ديگر به بازي برنگشت و يوسفي جاي او وارد زمين شد.

خطاي شديد بر روي كريمي پرسپوليس را صاحب ضربه‌ي آزاد كرد اما سانتر شماره هشت پرسپوليس ره به جايي نبرد .

در حالي كه پرسپوليس حملات زيادي را انجام مي داد، استقلال در دقيقه‌ي 81 به گل دوم رسيد. فرار برهاني پشت سر مدافعان استقلال را صاحب موقعيت كرد. مهاجم تازه وارد استقلال پس از عبور از معمارزاده توپ را به بيرون داد و جباري گل دوم را به ثمر رساند. يوسفي كه تازه به ميدان آمده بود روي اين گل نقش بسزايي ايفا كرد.

يوسفي در دقيقه‌ي 84 صاحب يك موقعيت ديگر هم شد، اما ضربه‌ي فني او با اختلاف اندك از بالاي دروازه به بيرون رفت.

حركت كريمي از جناح راست و نفوذ به محوطه‌ي جريمه با پاس رو به عقب او همراه بود، اما مدافعان استقلال توپ را دفع كردند.

 تركيب دو تيم

استقلال: سيد مهدي رحمتي، پژمان منتظري، حنيف عمران‌زاده، ميثم حسيني، كيانوش رحمتي، خسرو حيدري، مجتبي جباري، آندرانيك تيموريان، جاسم كرار، ميلاد ميداودي، فرهاد مجيدي

پرسپوليس

ميثاق معمارزاده، ابراهيم شكوري، عليرضا نورمحمدي، محمد نصرتي، حميد علي‌عسگري، علي كريمي، جواد كاظميان، محمد نوري، حسين بادامكي، مازيار زارع، غلامرضا رضايي

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پرويز مظلومي:شکست در دربی مثل زلزله مخرب است

سرمربي تيم استقلال گرفتن سه امتياز داربي را مهم تر از هر مساله ديگري مي داند.

 

 پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از شهرآورد هفتاد و يكم درباره وضعيت تيمش در آستانه ديدار با پرسپوليس با بيان اين كه نمي‌تواند نتيجه اين بازي را پيش‌بيني كند، اظهار كرد: تمام برنامه‌هايمان را براي پيروزي چيده‌ايم. هدف ما سومين پيروزي متوالي برابر پرسپوليس است.

 

وي همچنين درباره آخرين وضعيت فرهاد مجيدي و پژمان منتظري با قدرداني از دكتر نوروزي، پزشك سابق تيمش خاطرنشان كرد: منتظري دوره درماني خوبي را پشت سر گذاشته است كه به اين دليل از زحمات دکتر نوروزي تشکر مي کنم؛ ضمن اين كه پزشکان تيم ما هم زحمات زيادي کشيده‌ا‌ند. در بازي گذشته حتي 5 درصد هم احتمال نمي‌داديم که کيانوش رحمتي به بازي برسد اما اين بازيکن رسيد و حالا به جز زندي مصدومي نداريم. فرهاد مجيدي هم در بازي گذشته دچار کوفتگي شد و حتي دو روز خانه نشين بود ولي حالا شرايط خوبي دارد و انگيزه‌اش براي اين بازي بالا است.

 

سرمربي تيم استقلال در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه پزشکان پيشين استقلال گفته‌اند که سلامتي بازيکن از همه چيز مهمتر است و حضور منتظري در دربي نوعي ريسک محسوب مي‌شود، گفت: پزشکان ما تست‌هاي لازم را انجام مي‌دهند و اين گونه نيست که يک بازيکن را در حالي كه آماده نيست به زمين بفرستم و آينده او را به خطر بيندازم. ما به اين نتيجه رسيده‌ايم که منتظري مي‌تواند بازي کند و خودش هم به ما اعلام کرده که شرايط بازي دارد.

 

وي همچنين با بيان اين كه پرسپوليس تيم ضعيفي نيست، اظهار كرد: ما احترام خاصي به حريف ديرينه‌مان قائل هستيم و در عين اين‌كه با آن‌ها رقيبيم دوست نيز هستيم. هواداران دو تيم نيز با يكديگر دوست هستند. فقط در زمين فوتبال و در رقابت با يكديگر براي پيروزي مي‌جنگيم.

 

وي همچنين درباره هواداران دو تيم گفت: در چند داربي گذشته برنده‌هاي واقعي بازي هواداران بوده‌اند. حال ممكن است گاهي اتفاق حاشيه‌اي نيز بيفتد اما بسيار جزيي است. هواداران تمام شئونات اخلاقي را رعايت مي‌كنند. به عنوان نمونه سال گذشته ما هر دو بازي رفت و برگشت را پيروز شديم ولي هواداران پرسپوليس هيچ حاشيه‌اي ايجاد نكردند. اميدوارم امسال نيز تماشاگران مثل گذشته اجازه بدهند كه بازي زيبايي انجام شود تا اگر تيمشان هم باخت لااقل از بازي تميشان لذت برده باشند.

 

وي در ادامه شرايط تيمش را براي بازي روز جمعه مطلوب توصيف و خاطر نشان كرد: اين‌كه در بازي با پرسپوليس با چه سيستمي بازي كنيم مهم نيست بلكه اين چينش نفرات است كه اهميت دارد. ممكن است يك تيم با سيستم هجومي 4-3-3 به ميدان برود ولي نفراتش همه دفاعي باشند. در اين صورت ديگر اين سيستم هجومي نخواهد بود.

 

سرمربي استقلال در ادامه با بيان اين‌كه پرسپوليس را خوب مي‌شناسد افزود: ما تمام بازي‌هاي پرسپوليس را در ليگ يازدهم آناليز كرده‌ايم و تمام كارهاي گروهي و تاكتيكي تيشمان را مي‌شناسيم و حتي تا حدودي مي‌دانيم تركيب آن‌ها در بازي جمعه چه خواهد بود. البته نمي‌توانم به نقاط ضعف پرسپوليس در اينجا اشاره كنم بلكه نقاط ضعف حريف را در زمين بازي نشان خواهيم داد.

 

در اين هنگام خبرنگاري از وي پرسيد آيا در پرسپوليس جاسوس داريد كه مي گوييد تركيب اين تيم را مي دانيد كه او گفت:‌ جاسوس نداريم اما مي‌دانيم آن‌ها چگونه بازي مي‌كنند. اين را نيز بگويم كه ما نفراتي در اختيار داريم كه داربي را براي ما در بياورند!

 

در ادامه مظلومي با سوال خبرنگاري روبرو شد كه از پرسيد فكر مي‌كند فرهاد مجيدي و علي كريمي تا چه حد در بازي فردا موثر باشند كه در پاسخ گفت: در تيم ما 10بازيكن در كنار مجيدي بازي مي‌كنند كه باعث مي‌شوند او شاخص شود. وضعيت كريمي در پرسپوليس نيز به همين صورت است اگر اين دو در كار گروهي تيم حضور پيدا كنند حتما ستاره‌هاي بازي خواهند بود. البته ما نيز راه حل‌هايي داريم كه با استفاده از آن‌ها كريمي را مهار خواهيم كرد.

 

وي در ادامه با بيان اين‌كه داور بازي ما با پرسپوليس چه كسي باشد، مهم نيست اظهار كرد: صحبت درباره داور جزو وظايف ما نيست ولي تعجب مي‌كنم كه چرا در چند روز گذشته برخي اصرار داشتند كه بگويند محسن قهرماني كه يكي از بهترين داوران ايران است، استقلالي است. اگر او دوست بدن ساز تيم ما است بدنساز ما نيز سال گذشته در پرسپوليس بوده است. اين حرف‌ها توهين به داوري است، براي ما فرقي نمي‌كند كه داور داربي كه باشد و ما تمركزمان را روي مسائلي جز داوري معطوف مي‌كنيم. ما فقط دعا مي‌كنيم تيم داوري اشتباه تاثيرگذاري به ضرر هيچ يك از دو تيم نداشته باشد.

 

وي ادامه داد: داربي با بازي‌هاي ديگر بسيار فرق مي‌كند نتيجه اين بازي براي مردم مهمتر از نوع بازي است و به دليل پيامدهاي بعد از بازي نتيجه ما هم خيلي مهم است. اولويت اول ما كسب نتيجه است و در كنار آن سعي مي‌كنيم بازي خوب هم انجام دهيم.در برابر تراكتورسازي نيز هيچ كس از بازي خوب ما صحبت نكرد و فقط گفتند استقلال باخت و كلي حاشيه براي ما درست شد.

 

مظلومي ادامه داد: شرايط براي ادامه‌ي فصل براي تيمي كه در داربي شكست مي‌خورد بسيار سخت مي‌شود اما ما براي قهرماني راه طولاني در پيش داريم. ما براي ادامه كار هدف‌گذاري كرده‌ايم. هدف اول ما پيروزي در داربي و بعد از آن كسب قهرماني. تيم‌هاي بزرگ دنيا نيز بدون شكست قهرمان نمي‌شوند باختن يك بازي دليل بر قهرمان نشدن نيست.البته تمام شكست‌ها تبعاتي دارند كه تبعات شكست برابر پرسپوليس مثل زلزله مخرب است.

 

وي در ادامه درباره‌ي حضور جاسم كرار در تيمش و عملكرد ضعيف او در برابر تراكتورسازي خاطرنشان كرد: در بازي گذشته به او كم لطفي كرديم كه او را به ميدان فرستاديم. او پس از بازگشت از عراق به شدت بيمار بود ولي ما از نظر بازيكن در مضيقه بوديم من با او صحبت كردم و از انگيزه زياد او براي بازي با تراكتور سازي پي بردم.كرار آنچه از او خواسته بودم انجام داد اما در كار گروهي نتوانست حضور فعالي داشته باشد كه باعث دلخوري تماشاگران از او شد. او بازيكن تاثيرگذاري است كه در يك لحظه مي‌تواند نتيجه بازي را تغيير دهد.

 

مظلومي در پايان گفت: ‌وليدعلي دير به ما ملحق شده است و ممكن است در داربي از او استفاده نكنيم.

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مربي استقلال: رحمتي در دريافت گل ها تقصيري نداشت

مربي تيم فوتبال استقلال گفت: در سه گلي كه مقابل تراكتورسازي دريافت كرديم كاري از دست مهدي رحمتي بر نمي آمد و دروازه بان ما تقصيري نداشت.

بهتاش فريبا در خصوص شكست استقلال برابر تراكتورسازي تصريح كرد: ارسال ضربات ايستگاهي بازيكنان تراكتورسازي تيز و سرعتي بود و به خاطر تراكم بازيكنان در محوطه جريمه رحمتي نمي توانست از دروازه بيرون بيايد.
وي ادامه داد: طبيعي است كه در چنين شرايطي دروازه بان نمي تواند كار خاصي انجام دهد. مدافعان وظيفه داشتند اين توپ ها را دفع كنند كه متاسفانه در هر سه گل اين اصل رعايت نشد.
مربي استقلال با اشاره به آناليز بازي هاي تراكتورسازي خاطرنشان كرد: مي دانستيم تراكتورسازي روي ارسال ها خطرناك است. به همين خاطر از بازيكنانمان خواستيم يارگيري نفر به نفر را در زمين پياده كنند.

فريبا تاكيد كرد: براي اجراي دقيق اين برنامه حتي بازيكنان حريف را با اسم و شماره به بازيكنان خودمان سپرديم تا اجازه حركت به آنها ندهند، اما بعضي از آنها وظيفه خود را به خوبي انجام ندادند.
وي با اشاره به اينكه بازيكنان استقلال بايد از اين شكست درس عبرت بگيرند، گفت: شايد بازيكنان ما از كسب چهار پيروزي پياپي كمي مغرور بودند.به نظرم اين شكست تلنگر خوبي براي ما بود و بايد از آن براي پيروزي در مسابقات بعدي استفاده كنيم.

مربي استقلال درباره ديدار روز جمعه با پرسپوليس تصريح كرد: من بارها گفته ام كه اين مسابقه هيچ ارتباطي به جايگاه دو تيم در جدول ندارد.تيمي كه تمركز بيشتري داشته باشد و از اندك موقعيت هايش به خوبي استفاده كند قطعا پيروز مسابقه خواهد بود.
تيم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادي با نتيجه 3 بر 2 برابر تراكتورسازي شكست خورد. استقلال روز جمعه با پرسپوليس ديدار مي كند.

یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

میداوودی دوژینگی نیست

مسئولان باشگاه استقلال از صحبت هاى مطرح شده در خصوص دوپينگى بودن ميلاد ميداودى، مهاجم تيمشان گله مند هستند و اعلام كردند كه مهاجم تيمشان هيچ وقت از مواد نيروزا استفاده نكرده است.پس از پخش برنامه ۹۰ شايعاتى در خصوص دوپينگى بودن ميلاد ميداودى به وجود آمده كه مسئولان باشگاه استقلال اين موضوع را تكذيب كردند.پس از مسائلى كه سالهاى گذشته مجيد جلالى در خصوص ميداودى مطرح كرده بود، شائبه هايى در خصوص دوپينگى بودن او به وجود آمده بود و حال هم كه يك بازيكن ليگ برترى دوپينگى اعلام شده، ميداودى در راس شايعات قرار گرفته است. باشگاه استقلال در اين خصوص اعلام كرده ميداودى از ابتداى فوتبالش با چنين مسائلى روبرو شده است.

پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مهاجم سابق استقلال:به سمت نیمکت آنها نمی‌روم

دیدار مقابل استقلال برای سیاوش اکبرپور یک بازی ویژه محسوب می‌شود. او انتظار داشت که در ابتدای فصل با چراغ سبز پرویز مظلومی مواجه شده و به تیم محبوبش برگردد ولی این اتفاق نیفتاد و حالا اکبرپور می‌خواهد مقابل مظلومی خودش را ثابت کند.

اکبرپور مدتی پیش اعلام کرد که قبل از بازی با استقلال حرف‌های زیادی خواهد زد ولی حالا به نظر می‌رسد که منصرف شده است. او در این خصوص به قانون می‌گوید:« من می‌خواستم حرف‌های زیادی بزنم ولی امیرقلعه‌نویی از من خواسته که دنبال حاشیه نباشم و فقط به مسائل فنی این مسابقه فکر کنم. حالا هم نمی‌‌خواهم حرفی بزنم که تمرکزم به هم بریزد ولی به طور حتم در آینده حرف‌هایم را خواهم زد.»

اکبرپور در مورد رویارویی با استقلال ادامه می‌دهد: «این تیم را از صمیم قلب دوست دارم ولی الان بازیکن تراکتورسازی هستم. مطمئن باشید ما حریف سرسختی برای استقلال هستیم. درضمن هزاران تماشاگر تبریزی هم به ورزشگاه آزادی می‌آیند و ما تنها نیستیم.»

اکبرپور شاید در این بازی به دنبال انتقام است. او در پاسخ به این سوال که آیا قبل از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال می‌روی خاطرنشان می‌کند: «من دنبال تسویه حساب شخصی نیستم ولی به سمت نیمکت آنها نخواهم رفت. من باید در این بازی خیلی چیزها را ثابت کنم.»

خیلی‌ها منتظرند تا ببینند اگر اکبرپور به استقلال گل زد چه واکنشی نشان خواهد داد. او در این مورد می‌گوید: «اگر گل بزنم حتما به سبک جدیدی خوشحالی می‌کنم. من الان بازیکن تراکتور هستم و گل‌زدن برای این تیم خیلی مهم است. آن هم در دیدار مقابل استقلال.»

دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

گفتگویی با همسر ناصر حجازی:راز اختلاف با قلعه نویی، داستان فالگیر هندی، روزهای سرطانی

می گوید که پس از مرگ همسرش، حسابی شکسته شده و دیگر حال و حوصله گذشته را ندارد؛ صحبت از خانم شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی است؛ زنی که دو سال در کنار ناصر با آن بیماری لعنتی دست و پنجه نرم کرد و در نهایت تسلیم تقدیر و سرنوشت شد .
چند روز قبل همسر مرحوم حجازی در خانه شمس آباد که به قول خانم شفیعی، بی ناصر دیگر روحی ندارد میزبان خبرنگاران سرویس ورزشی برنا بود و از هر دری سخن گفت؛ از بی معرفتی های برخی اهالی ورزش تا داستان اختلافات معروف حجازی و قلعه نویی و ...
متن صحبت های بهناز شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی با خبرنگاران ورزشی برنا پس از هفته ها سکوت را در زیر می خوانید:

باور سخت سفر ابدی ناصر
نمی توانیم فراق حجازی را باور کنیم؛ دو سه روز قبل آتیلا از تمرین به خانه آمد و سراغ پدرش را گرفت. او حتی ناصر را صدا هم زد اما جوابی نشنید. پسرم رفتن پدر را هنوز باور نکرده است. وقتی وارد خانه شد به من گفت:« یعنی ناصر دیگه نیست؟!» نگاهش کردم و گفتم:«چه می گویی آتیلا جان؟»

عکس عجیب داخل خانه
خدا شاهد است اعتقاد دارم روح ناصر حجازی در کنار ماست. یک عکس بزرگ از او در پذیرایی منزل ما هست؛ چند شب پیش از کنار عکس او رد شدم و احساس کردم که او با چشم هایش مرا تعقیب می کند. شب ها احساس می کنم که چشم های ناصر در این تصویر حرکت می کند؛ این قسمت از خانه فضای سنگینی دارد چون ناصر اغلب اینجا بود.

روزی که به خوابم آمد
چند بار خواب ناصر را دیده ام. شب اول که هنوز او را به خاک نسپرده بودند به خوابم آمد و گفت به مردم بگو که اینقدر سر و صدا نکنند چون سرم درد می کند و ممکن است برای همسایگان مزاحمت درست شود. من هم در جواش گفتم ناصر جان این مردم به خاطر تو آمده اند. آنها آنقدر دوستت دارند که این وقت شب هم تشویقت می کنند. خیلی وقت ها خواب او را می بینم اما وقتی بیدار می شوم همه چیز از یادم می رود.

تعریف متفاوت از شخصیت حجازی
تعریف متفاوت من از ناصر حجازی این است که؛ او آدم خوبی بود! همسرم انسان عصبی و رکی اما در عین حال کوه احساس بود.

آن مصاحبه معروف
مصاحبه معروف حجازی با کیهان ورزشی در سال 52 را خوانده ام؛ همان که ناصر گفته بود دروازه ای خواهم ساخت از طلا با تورهای مروارید نشان و حتی تا به امروز هم آن مجله برای خودم نگه داشته ام. خاطرم است است آن زمان که مصاحبه چاپ شد تازه با ناصر آشنا شده بودم.

کسی سراغ ما نیامد
ناصر چند هوادار دارد که خاص خودش هستند. آنها از روز اول بیماری تا الان در کنار ما بوده اند اما از جامعه ورزش حتی یک نفر نیز سراغی از ما نگرفته اند. تاکید می کنم حتی یک نفر هم جویای احوال خانواده ناصر حجازی نشده اند. البته من هم انتظاری از کسی ندارم چون می گویم همه افراد گرفتاری های خاص خود را دارند.

مردم ایران قدرشناس هستند
خانواده حجازی کماکان در کانون توجه و محبت مردم هستند. چند روز قبل برای انجام یک کار اداری به اداره ای در میدان رسالت رفتم؛ کارمندان این اداره چنان با محبت با من رفتار کردند که شرمنده شان شدم. مردم پس از فوت ناصر هم محبت هایشان را از ما دریغ نمی کنند. آنها بسیار قدردان هستند و این موضوع را به عینه درک کرده ایم.کارمندی که در آن اداره باید کار ما را انجام می داد وقتی مرا شناخت زد زیر گریه؛ به شکلی که خودم هم گریه ام گرفت.

پیش بینی فالگیر هندی
ناصر زمانی که در بنگلادش بود نزد یک فال گیر هندی رفته بود؛ آقای فالگیر به او گفته بود که تو 82 سال زندگی می کنی. او حتی به ناصر یادآور شده بود همسرت 10 سال زودتر از تو از دنیا می رود. این جمله مرد هندی در خاطر ناصر مانده بود؛ او همیشه می گفت اگر تو بروی من چکار کنم و 10 سال پایانی عمرم را بدون تو چگونه سر کنم و در دوران پیری چه کسی از من مراقبت کند؟! ناصر مرگ زود هنگامش را هرگز باور نداشت!



گفتند سه ماه بیشتر زنده نمی ماند
آذر 88 پزشکان به ما گفتند که او بین سه تا شش ماه بیشتر زنده نمی ماند. دکتر معالج ناصر برای اولین بار موضوع بیماری حاد او را به بنده گفت و از من خواست که فرزندانش را نیز در جریان قرار دهم. اگر سرطان تنها در ریه او بود ناصر بازهم زنده می ماند اما توده های سرطانی در قسمت های مختلف بدن او پخش شده بود. همسر برادر حجازی هم سال هاست سرطان دارد اما کماکان به زندگی ادامه می دهد.

به همه گفتیم بیماری اش ذات الریه است
ما پرونده ناصر را به آمریکا هم فرستادیم. پزشکان وقتی پرونده وی را مطالعه کرده بودند به صراحت اعلام کرده بودند که او هیچ شانسی برای زنده بودن ندارد. خاطرم هست وقتی این شرایط را دیدیم به همه سفارش کردم که به ناصر نگویند بیماری اش سرطان است. حتی در بیمارستان کسری هم با پزشکان هماهنگ کردیم که عنوان کنند بیماری ناصر ذات الریه است. فقط یک روزنامه ورزشی نوشت او سرطان دارد که ناصر آن مطلب را خواند ولی متوجه نشد که منظورشان چه کسی است.

لحظه ای که فهمید سرطان دارد
ناصر برای اولین بار در بیمارستان لاله متوجه شد سرطان دارد. او برای انجام یکسری درمان با دوستش به بیمارستان رفت و توسط پزشکش متوجه شد که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند. آن روز برای اولین بار من با او نرفتم و یک پزشک به ناصر می گوید:« آقای حجازی آخرین بار کی شیمی درمانی کردید؟» ناصر می پرسد:« مگر من شیمی درمانی کرده ام؟» پزشک می گوید:« آقای حجازی شما انسان تحصیل کرده ای هستید و حتما می دانید که سرطان دارید» آنجا بود که ماجرا را فهمید. وقتی به خانه آمد با ناراحتی به من گفت که چرا به او نگفتیم که سرطان دارد؟! بازهم مجبور شدم حقیقت را کتمان کنم و گفتم:« ناصر جان چه کسی گفته تو سرطان داری؟!» اما دیگر همه چیز را می دانست و همانجا گفت که می خواهد با سرطان مبارزه کند.

عاشق نوه هایش بود
حجازی عاشق نوه هایش بود. این اواخر بدجور به جانان دختر آتیلا وابسته شده بود. جانان هم ناصر را خیلی دوست داشت . او با 9 ماه سن وقتی عکس پدربزرگش را می بیند به آن واکنش نشان می دهد. یک روز از غفلت من استفاده کرد و سوار آسانسور شد تا به طبقه بالا برود و نوه مان را ببیند که خودم را به او رساندم و گفتم ناصر جان اگر حالت بد می شد و روی زمین می افتادی من چه کار می کردم؟

من از پا افتادم
مرگ ناصر مرا از پا انداخت. باور کنید در زمان بیماری او هم رنج و مشقت بسیاری را متحمل شدیم. کسانی که مریض داشته باشند متوجه می شوند که من چه می گویم.

یک خط هم وصیتنامه ننوشت
ناصر هیچ زمانی از رفتن و مرگ صحبت نمی کرد. او بسیار مقاوم و با روحیه بود. حجازی آنقدر در مبارزه اش با سرطان مصر و جدی بود که حتی یک خط وصیت نامه ننوشت!

حداقل 10 سال در کنار ما نبود
زندگی با ناصر حجازی بسیار دشوار بود. او در زمان حیاتش شاید نزدیک به 10 سال در کنار من و فرزندانش نبود و مدام در اردوهای ملی و باشگاهی بسر می برد.. حجازی حتی زمانی که آتیلا به دبیرستان رفته بود نمی دانست پسرش کلاس چندم بود! یادمه که یکبار رفته بود مدرسه آتیلا و گفته بود پسر من که کلاس سوم است را صدا کنید اما مسوولان مدرسه گفته بودند ما آتیلا حجازی داریم ولی کلاس سوم نیست.

همه را بخشید و رفت
حجازی از هیچ کس دلخوری نداشت. او انسان کینه ای نبود و همه را پیش از مرگش بخشید حتی آنهایی که بدترین دشمنی ها را در حقش کردند. روزهای آخر عمرش و زمانی که همه می گفتند با قلعه نویی اختلاف دارد به خوبی از او استقبال کرد.زمانی که قلعه نویی می خواست به ملاقاتش برود من فقط یک بار به ناصر گفتم و وی نیز با روی باز پذیرایش شد.


حتی یکبار هم دعوا نکرد
ناصر اهل دعوا نبود و در سراسر زندگی مان یکبار هم در کوچه و خیابان با کسی دعوا نکرد و همیشع به آتیلا می گفت : «اگر کسی حرفی زد و یا با کسی تصادف کردی مبادا دعوا کنی ، سرت را پایین بینداز و برو.»

علت اختلاف حجازی و قلعه نویی
از آنجا که در زندگی ورزشی حجازی دخالتی نداشتم علت دقیق اختلافش با قلعه نویی را نیز نمی دانم اما فکر می کنم دلیل اصلی ناراحتی او از امیر این بود که ناصر انتظار داشت زمانی که قلعه نویی بعد از او سرمربی استقلال شد از وی اجازه یا رخصتی می گرفت که امیر این کار را نکرد. اختلافات این دو آنقدرها هم که مردم فکر می کردند ریشه ای نبود.

انتظار تماس قلعه نویی را داشتم
ناصر هرگز با من درباره نبخشیدن قلعه نویی سخن نگفت. بنده هم بر خلاف برخی شایعات رواج یافته هرگز علیه امیر صحبت نکردم. تنها ناراحتی ما از قلعه نویی به این دلیل بود که انتظار داشتیم پس از فوت ناصر حداقل یک تماس با ما می گرفت و ابراز همدردی می کرد اما امیر این کار را انجام نداد. البته او کار بسیار خوبی کرد که به مراسم ناصر نیامد زیرا اگر می آمد چه بسا اتفاقاتی رخ می داد که ناراحت کننده بود.

مصاحبه آتوسا و سعید
مصاحبه آتوسا حجازی و سعید رمضانی علیه قلعه نویی را خواندم. صحبت های این دو علیه قلعه نویی خواسته خود آنها بود و من اطلاعی از آن نداشتم.

شایعه خالی بودن تابوت
من هم جایی این حرف را شنیدم؛ شایعه شده بود که تابوت ناصر حجازی در ورزشگاه آزادی خالی بود که به هیچ عنوان واقعیت نداشت. خودم می دانستم که در روز تشییع جنازه نمی توانیم ناصر را ببینیم؛ روی همین حساب با مساعدت مسوولان او را شبانه به خانه اش آوردند و پس از چند ساعت بردند. آن شب اصرار داشتم که ناصر را به خانه بیاورند چون اینجا را خیلی دوست داشت. اول اجازه نداده بودند ولی با تلاش آقای فتح الله زاده ساعت 2 شب ناصر را به خانه آوردند.

ماجرای تدفین بدون حضور خانواده
زمان تدفین هیچکدام ما حضور نداشتیم؛ ابتدا خیلی از این موضوع ناراحت شدم اما صحبت های فتح الله زاده مرا قانع کرد. او می گفت اگر مسوولان منتظر شما می شدند چه بسا با هجوم مردم پیکر آن مرحوم سالم به درون قبر نمی رفت.

سیگار عامل سرطان ناصر نبود
خانواده خیلی به ناصر اصرار می کردند که سیگار نکشد اما او چند سالی سیگار کشید و البته در مقاطع مختلف سیگار را ترک می کرد. البته پزشکان اعلام کردند عامل سرطان او سیگار نبود اما به هر حال استعمال دخانیات در پیشرفت بیماری اش اثرگذار بود.

طرح 27 ساله ها
فشارهای روحی ناصر را از پا در آورد. او در اوج آمادگی بود که طرح 27 ساله ها را اجرا کردند تا وی را از تیم ملی کنار بگذارند. من هنوز اعتقاد دارم آن طرح تنها برای کنار گذاشتن ناصر بود چون نامه مسوولان تنها به در خانه ما آمد. ناصر پس از آن اتفاق چند شبانه روز گریه می کرد و می گفت چرا باید مرا از خدمت کردن به تیم کشورم محروم کنند؟!


به خاطر من قهر کرد
ناصر دو بار از تیم ملی قهر کرد و حتی یکبارش بخاطر من قید سفر را زد؛ او اصرار داشت من هم همراه تیم به خارج بروم اما مسوولان وقت فوتبال می گفتند که ما امکانات آن را نداریم که همسر تو را همراه تیم ملی ببریم. یکبار هم قبل از جام جهانی بود که در نهایت با تیم به آرژانتین رفت.

توهم نبود؛ خیانت کردند!
بر خلاف نظرعده ای که می گویند خیانت به ناصر توهم بود، من هم مثل حجازی اعتقاد دارم در بازی معروف استقلال و سایپا تعدادی از بازیکنان در حق او نامردی کردند. یکبار آن شب و یکبار هم پس از شکست استقلال در فینال آسیایی ناصر را خیلی ناراحت و پژمرده دیدم.

دختر سرطانی زنده ماند اما ناصر...
ناصر مدتها هزینه های یک دختر خانمی را که سرطان داشت متقبل شد. آن دختر سرطانی هنوز به زندگی خود ادامه می دهد اما ناصر از دنیا رفت.

نذری دادن حجازی
حجازی هم مثل خیلی از مردم ایران اهل نذری دادن بود اما اجازه نمی داد کسی متوجه آن شود.همیشه اصرار داشت که اگر کار خیری انجام می دهیم نباید کسی متوجه شود. ما هر نذری داشتیم به یک موسسه در خیابان ساقدوش اهدا می کردیم. یکبار آتیلا می خواست نذری بدهد که ناصر گفت به کسی در خانه خودمان نذری ندهید؛ غذاها را داخل ماشین بگذارید و ببرید در خیابان تقسیم کنید چون دوست نداشت کسی از کار ما اینگونه برداشت کند که می خواهیم ریاکاری کنیم.

داستان آن بیت شعر
شعر «من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی...» راخیلی دوست داشت و حتی روی سنگ مزارش آن شعر را حک کردیم؛ آن بیت شعر را در زمان بیماری اش در یک مجله خوانده بود.

عاشق فرهاد بود
بازیکن محبوب حجازی فرهاد مجیدی بود. او فرهاد را مثل پسرش دوست داشت. البته ناصر علاقه زیادی هم به دایی داشت.

«دیکشنری» همیشه همراهش بود
اهل مطالعه بود. او روزی یک ساعت کتاب های زبان انگلیسی را می خواند. دیکشنری همیشه همراه ناصر بود.از زمان جوانی اش همیشه این کتاب را هنگام رانندگی جلوی فرمان ماشین قرار می داد و لغت حفظ می کرد. می گفتم ناصر تو با این کارت آخرش تصادف می کنی.

تعجب سید حسن خمینی
پس از مرگ حجازی حاج حسن نوه امام برای گفتن تسلیت به منزل ما آمدند. او لطف داشت و به ما گفت اگر کاری مربوط به وراثت آن مرحوم دارید انجام دهم که به وی عرض کردیم ناصر از مال دنیا هیچ چیز نداشت. این خانه هم که الان در آن ساکن هستیم به نام من است. حاج حسن باور نمی کرد که حجازی در این دنیا چیزی به نام خودش نداشته باشد.

ساخت خانه با رنج و مشقت
منزلی که در آن ساکن هستیم را با رنج و مشقت ساختیم. آتیلا و سعید (سعید رمضانی داماد مرحوم حجازی) هر چه که داشتند را فروختند تا این خانه را بسازیم. البته ناصر حجازی هم هرچه داشت به اضافه 50 میلیونی که از استقلال گرفته بود را برای خانه جدید هزینه کرد. یادمه که می گفت: نازی این آخرین پولی است که من دارم. در اواخر ساخت خانه و زمانی که پول کم آوردیم مجبور شدیم مغازه ناصر را در پاساژ مریم بفروشیم. او این مغازه را با اقساط ماهیانه 400 هزار تومان خریداری کرده بود.


6 ماه دوید تا وام بگیرد
ناصر حجازی یکی از بزرگان فوتبال ایران بود اما برای ساخت خانه اش شش ماه دنبال وام دوید تا توانست مبلغی را روی سند خانه وام بگیرد؛ سپس مغازه اش را فروخت تا توانست وام بانک را تسویه کند.

آرزویی که به آن نرسید
تنها آرزویی که حجازی داشت و به آن نرسید، نشستن روی نیمکت تیم ملی بود. ناصر خیلی دوست داشت برای یک دوره سرمربی تیم ملی شود اما هرگز شانسی به او داده نشد؛ او دیگر هیچ آرزویی نداشت .

می گفت من «گنجشک‌روزی» هستم
او همیشه به کم قانع بود. یک وقت هایی سر به سر او می گذاشتیم و می گفتیم مربیان دیگر را نگاه کن که قراردادهای میلیاردی امضاء می کنند اما تو... ، او هم در جواب شوخی ما می گفت که مگر چقدر هزینه خورد و خوراک داریم که برای درآوردن پول دست به هر کاری بزنیم! گاهی اوقات وقتی از خانه بیرون می رفت هزار تومان در جیبش بود، می گفتم ناصر جان پول بیشتری در جیبت بگذار اگر خدایی نکرده اتفاقی افتاد و یا تصادف کردی چکار می کنی؟ همیشه می گفت:« من گنجشک روزی هستم.» باور کنید که هر چه قرارداد می بست پولش را به حساب من می ریخت و ...

تشکر از یک مدیر
جناب آقای زنوزی مالک باشگاه فولاد گسترش تبریز در دوره بیماری یار و یاور حجازی بود؛ ما همیشه ممنون آقای زنوزی هستیم.

پاسخ رد به شبکه های خارجی
پس از فوت حجازی برخی کانال های بیگانه تلاش بسیاری کردند که با خانواده او هم صحبت شوند اما ما هرگز حاضر به مصاحبه با آنها نشدیم. حتی با آتیلا قرار گذاشتیم که موبایل مان را جواب ندهیم اما آنها خیلی تماس گرفتند.

تعریف و تمجید پروین از رمضانی
من سال هاست با همسر علی پروین ارتباط دارم؛ چند روز قبل هم به منزل آنها رفتم. علی پروین که از دوستان نزدیک حجازی بود چند روز قبل حسابی تعریف سعید رمضانی داماد ما را نزد همسرش کرده بود؛ این سعید خیلی برای ما عزیز است و حالا هم من به او می گویم زودتر به صحنه فوتبال برگردد؛ او بعد از فوت ناصر قید فوتبال را زد و گفت چون با ناصر خان به لیگ برتر آمدم دیگر در این مسابقات حاضر نخواهم شد.

می خواست کتاب بنویسد
طی سالهای اخیر بسیاری از خاطرات زندگی اش را رسانه ها بصورت پراکنده منتشر کردند اما خاطرات ناگفته فراوانی هم بود که با خودش برد. ماههای قبل از بیماری اش تصمیم داشت تا کتاب زندگی اش را بنویسد که بعد آن بیماری سر رسید و امانش نداد.

از ساخت فیلم زندگی اش استقبال می کنیم
پس از فوت ناصر چند کارگردان خواستار اجازه ما برای ساخت فیلم شدند اما فعلا آتیلا جوابی نداده و به نظرم اشتباه می کند و باید زودتر به پیشنهاد یک کارگردان خوب جواب مثبت بدهد تا این فیلم ساخته شود.

داستان جالب پیامک ها
از دختر و پسرم خواسته ام که روزی سه ، چهار ساعت تلفن همراه ناصر حجازی را روشن کنند . با گذشت چند ماه از فوت ناصر هنوز علاقه مندانش به تلفن همراه او پیامک می دهند تا مشخص شود که وی از یاد دوستدانش نمی رود.

علاقه مردم به اسطوره
هر روز هفته و در هر ساعتی که سر خاک ناصر بروید قبر او شسته شده و گل زیادی روی آن است. این نشان دهنده علاقه مردم به ناصر حجازی است. اینها بهترین مردم دنیا هستند که ناصر همیشه دوست شان داشت و بخاطرشان تلاش کرد.

شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تیموریان:عمدی کارت نگرفتم که مقابل تیم قلعه نویی بازی نکنم

آندرانیک تیموریان هافبک تیم استقلال در بازی مقابل تراکتورسازی تیم سابق خود غایب است.او که در بازی با فولاد سه کارته شد می گوید:«هیچ بازیکنی هیچ زمانی بدون در نظر گرفتن شرایط خود از داوران کارت زرد دریافت نمی کند من هیچ عمدی در دریافت کارت نداشتم و براساس اتفاق در همان لحظه کارت زرد گرفتم.»
او با بیان اینکه هیچ عمدی در گرفتن این کارت نداشته ادامه می دهد:«چرا باید وقتی هیچ مشکلی وجود ندارد از روی عمد خودم را سه اخطاره کنم که نتوانم در ترکیب تیم به میدان بروم. من اهل این کارها نیستم و با تمام توانم برای استقلال به میدان می روم.»
هافبک استقلال در پایان می گوید که هیچ مشکلی بین او و امیر قلعه نویی وجود ندارد:«هیچ مشکلی بین من و امیر قلعه نوعی وجود ندارد مسئولان تیم تراکتورسازی خواستار حضور من در این تیم برای فصل آینده بودند اما من با آبی ها مذاکره داشتم و به توافق رسیدم.تراکتورسازی تیم سابق من است و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.»

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

كريمي: تيم ملي به من و مجيدي ختم نمي‌شود؛ ما 24 سرباز هستيم

به گزارش خبرگزاري فارس، علي كريمي پيش از تمرين امروز تيم ملي درباره اولين مسابقه ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 اظهار داشت: تاكنون ياد ندارم كه ايران مسابقه‌اي با اندونزي برگزار كرده باشد. ما يك بازي اين تيم را مقابل فلسطين تماشا كرديم اما كادر فني شناخت كافي از اين حريف دارد و تا روز مسابقه برنامه‌هاي تمريني را با توجه به اين شناخت برگزار خواهيم كرد.

وي ادامه داد: بازي اول بسيار مهم است و بايد گام نخست را محكم برداريم. خوشبختانه شرايط روحي بازيكنان مطلوب است و تمرينات به خوبي برگزار مي‌شود. اميدوارم در اين دوره با اقتدار بازي كنيم و راهي مرحله پاياني شويم.

كريمي در پاسخ به اين سؤال كه با حضور وي و فرهاد مجيدي، تيم ملي شخصيت تازه‌اي گرفته خاطرنشان كرد: ‌تبريك مي‌گويم كه مجيدي دوباره به تيم ملي بازگشته است. وي در 3 فصل اخير جزء بهترين‌هاي ليگ ايران بوده است. اميدوارم مجيدي هم به تيم ملي كمك كند تا بتوانيم راحت‌تر به مرحله بعد صعود كنيم. علاوه بر من و مجيدي جوانان خوب ديگري نيز هستند كه قادرند كمك حال تيم ملي باشند چون تك تك نفرات حاضر شده به تيم ملي از بهترين‌هاي تيمشان محسوب مي‌شوند. براي صعود به جام جهاني كار راحتي پيش رو نداريم به همين دليل اميدوارم هواداران با قدرت ما را حمايت كنند تا مانند جام جهاني 2006 به مرحله پاياني مسابقات برسيم.

كاپيتان تيم پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه با وجود وي و مجيدي ميانگين سني تيم بالا رفته اما شور و هيجان بيشتر به تيم ملي برگشته، گفت: دعوت من و مجيدي تصميم كادر فني بوده است. كي‌روش بررسي‌هاي لازم را انجام داده كه چه نفراتي مي‌توانند به تيم ملي كمك كنند و بر همين اساس بازيكنان را دعوت كرده است. سن من و مجيدي بالاست اما خطري براي بازيكنان جوان وجود ندارد چون آنها مي‌توانند با تلاش بيشتر در تيم ملي بازي كنند. مهمترين نكته موفقيت تيم ملي است بنابراين بازي كردن يا بازي نكردن من و بازيكن ديگر مهم نيست. مهم شاد كردن دل مردم ايران است و ما نياز به كمك هواداران داريم همانطور كه همواره حامي تيم ملي كشورشان بوده‌اند، اميدوارم در ديدار با اندونزي نيز با قدرت تيم را حمايت كنند.

كريمي در پاسخ به سؤال فارس كه گفت آشتي دادن هواداراني كه در دو سال اخير با تيم ملي قهر بودند كار راحتي نيست، عنوان كرد: در اين شرايط فقط نتيجه‌‌‌گيري است كه مي‌تواند به نوعي هواداراني را كه با تيم ملي قهر بودند را آشتي دهد. صددرصد آنها يار دوازدهم تيم ملي هستند و از فاكتورهاي كليدي تيم ملي محسوب مي‌شوند. اميدوارم جمعه ما را از لطف خود محروم نكنند.

"بازي زيبا يا نتيجه براي كاپيتان تيم ملي مهم است،" سؤال ديگري بود كه كريمي در پاسخ به آن گفت: خودم بازي زيبا تؤام با نتيجه را دوست دارم اما يك فرهنگ در فوتبال ما جا افتاده كه همه دنبال نتيجه هستند. اميدوارم روزي برسد كه ما هم بازي زيبا انجام دهيم و هم نتيجه خوب بگيريم.

بازيكن سابق شالكه در واكنش به اين اظهارنظر كه با آمدن وي و مجيدي استقبال عمومي از تيم ملي بيشتر شده، تاكيد كرد: خيلي خوشحالم كه چنين اتفاقي افتاده و نظر مردم به دعوت من و مجيدي مثبت است اما براي صعود به جام جهاني بايد خيلي تلاش كنيم و در اين راه به حمايت بي‌دريغ تماشاگران نياز داريم. در اين مدت همواره صحبت از حضور من و فرهاد مجيدي در تيم ملي است درحالي كه تيم ملي فقط به دو نفر ختم نمي‌شود بلكه ما 24 سرباز هستيم و همه مثل همديگريم. در نهايت نيز بايد تيم ملي را به جام جهاني ببريم تا دل مردم شاد شود.

كريمي درباره بازگشت بلاژويچ به ايران گفت: اين مربي زماني كه سرمربي تيم ملي بود به من لطف زيادي داشت و از شنيدن بازگشت وي به ايران خوشحال شدم. البته نمي‌دانم با اين قانون جديدي كه براي مربيان گذاشتند وي قادر است در ايران مربيگري كند يا نه اما برايش آرزوي موفقيت دارم. بلاژويچ زماني كه سرمربي تيم ملي بود به آنچه كه هدفش بود نرسيد اما اميدوارم در باشگاه مس به خواسته‌اش برسد.

يكي از خبرنگاران از هافبك پرسپوليس سؤال كرد كه آيا كي‌روش از عملكرد ملي‌پوشان رضايت دارد يا نه، گفت: من نبايد پاسخگوي اين سؤال باشم. شايد در كنفرانس قبلي سرمربي تيم ملي به اين سؤال جواب داده باشد اما مي‌دانم كه كي‌روش يك مربي حرفه‌اي است و نياز به زمان دارد. بازيكنان و كادر فني تيم ملي با گذشت زمان مي‌توانند خودشان را وقف دهند و به هماهنگي برسند.

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اخبار ريز و درشت از فوتبال ايران

 آندرانيک تيموريان درباره عملکرد تيم استقلال در فصل جاري و اين که آيا اين تيم قهرمان ليگ خواهد شد؟ گفت: در حال حاضر 5 بازي از ليگ انجام شده است و درست نيست که اکنون بگويم قهرماني از آن ماست، ولي در کل روند تيم رو به رشد است و در آينده بهتر خواهد شد. 

 

 
مهابادي، تارتار، کربکندي و شرفي گزينه هاي جانشيني سنجري 
پس از آن که مس سرچشمه در ادامه روند ناکامي هاي خود در ليگ برتر در هفته پنجم مقابل راه آهن با نتيجه 3 بر يک مغلوب شد، مسؤولان اين تيم بلافاصله احمد سنجري را از کار برکنار کردند. سرچشمه اي ها در اين 5 هفته تنها يک امتياز گرفته و در ديگر ديدارها نيز با نتايج پرگل بازي را به حريفان خود واگذار کرده بودند. 
ضياء هاشمي سرپرست تيم فوتبال مس سرچشمه با بيان اين که ظرف يکي دو روز آينده سرمربي جديد تيم را انتخاب خواهيم کرد، گفت: فعلا چند گزينه براي جايگزيني سنجري مورد نظر داريم که مهمترين آنها مهابادي، تارتار، کربکندي و اصغر شرفي هستند. 

 

 
دروازه بان جديد سايپا امروز معرفي مي شود 
حسين آشنا دروازه بان تيم سايپا در بازي داماش گيلان به دليل خطاي جهانگير عسگري به شدت آسيب ديد.اين دروازه بان با شکستگي از ناحيه مچ پا مواجه شد و جمعه شب تحت عمل جراحي قرار گرفت. آشنا تا چند ماه نمي تواند تيمش را همراهي کند به همين دليل سايپا به دنبال يک جايگزين براي او است. قرار است دروازه بان جديد سايپا امروز معرفي شود. سايپا دروازه بان دوم سال هاي پيش خود، وحيد شيخ ويسي را آزاد کرده است. 

 

 
جدايي انصاري فرد از سايپا تکذيب شد 
مجيد صالح سرمربي سايپا در خصوص شايعه جدايي کريم انصاري فرد که مي گويند به دليل پايان معافيت تحصيلي بايد به خدمت سربازي برود، تأکيد مي کند: اين موضوع صحت ندارد و کريم انصاري فرد براي ترم مهرماه در دانشگاه ثبت نام کرده است. او همچنان در تيم ما بازي خواهد کرد. 

 

 
ساکت از فولاد ماهان سر درآورد 
محمدرضا ساکت به عنوان مديرعامل جديد باشگاه فولاد ماهان اصفهان انتخاب شد. مرتضي طلايي ، سخنگوي باشگاه فولاد ماهان با اعلام خبر انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان مديرعامل جديد باشگاه فولاد ماهان اظهار کرد: با توجه به مشکلاتي که آقاي ساکت داشته اند که مهمترين آن خستگي مديريت طولاني مدت وي در باشگاه سپاهان بود، پس از صحبت ها و تقاضاهاي باشگاه فولاد ماهان توانستيم موافقت وي براي قبول سمت مديرعاملي باشگاه فولاد ماهان را جلب کنيم. 

 

 
رضا نوروزي: مي توانستيم استقلال را شکست دهيم 
مهاجم و تنها زننده گل فولاد خوزستان در ديدار برابر استقلال تهران گفت: هر 2 تيم بازي خوبي به نمايش گذاشتند، ولي فکر مي کنم که ما به جواني و بي تجربگي تيم مان باختيم.
رضا نوروزي اظهار کرد: در اين بازي موقعيت هاي گل ما از استقلال بيشتر بود و اگر بازيکنان تيم قدري با تجربه تر بودند، مي توانستيم استقلال را شکست دهيم. 

 
آرش افشين: از تعويضم ناراحت نشدم 
مهاجم ملي پوش تيم فولاد خوزستان گفت: استقلال هم باتجربه تر از ما بود و هم از موقعيت هايي که به دست آورد نهايت استفاده را برد. آرش افشين پس از شکست تيمش مقابل استقلال تهران گفت: خلق کردن موقعيت هاي بي شمار روي دروازه استقلال نشان از بازي خوب فولاد دارد، اما حيف که نتوانستيم پيروز شويم. 
بازيکن رامهرمزي و شماره 9 فولادخوزستان در پاسخ به اين پرسش که آيا نسبت به تعويضت ناراحت شدي؟ گفت: اصلا از تعويضم ناراحت نشدم چرا که نظر سرمربي تيم بوده است و بايد به آن احترام گذاشت. 

 

 
احضار پورحيدري وميداودي به هيأت رسيدگي به تخلفات 
دبير هيأت رسيدگي به تخلفات حرفه اي فوتبال از احضار سرپرست و مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران خبر داد و گفت: مطمئن باشيد بدون ملاحظه و تعارف برخورد خواهيم کرد. 
عليرضا عليپور در گفتگو با مهر، ضمن اعلام اين خبر در خصوص دلايل احضار منصور پورحيدري و ميلاد ميداودي گفت: منصور پورحيدري به عنوان سرپرست و مدير تيم فوتبال استقلال مي بايست همه مواردي که مربوط به بازيکنان مي شود را کنترل کند، بطوري که تطابق با فرهنگ اسلامي و ايراني داشته باشد. 
وي با اشاره به وضعيت آرايش موي ميلاد ميداودي گفت: حرکتي که ميداودي انجام داده است يک حرکت مذموم بوده و سواستفاده از جايگاه شغلي به حساب مي آيد. آراستن ظاهر به اين شکل نوعي توهين به فرهنگ مردم شريف ايران اسلامي است. 

 

 
سنجري: مربي جديد مي خواهد معجزه کند! 
سرمربي برکنار شده تيم فوتبال مس سرچشمه گفت: بصورت فني و علمي ثابت مي کنم مديران باشگاه مس سرچشمه در برکناري من شتابزده عمل کردند. 
احمد سنجري افزود: به هر صورت هيأت مديره و مديرعامل باشگاه مس سرچشمه تصميم گرفته اند، پنج هفته زمان براي من کافي بوده و به دنبال اين هستند تا در زمان تعطيلات ليگ برتر بين هفته هاي پنجم و ششم با استخدام مربي جديد به تيم شوک وارد کنند. 
وي افزود: الان اختلاف امتياز تيم آخر جدول با تيم دوازدهم فقط چهار امتياز است و با يک برد و يک مساوي جاي تيم ها در انتهاي جدول جابجا مي شود. با اين شرايط اينهمه عجله براي چيست؟مديران باشگاه قصد دارند به تيم شوک وارد کنند. آنها تصميم درستي گرفته اند اما بايد بدانند شوک فقط براي يک بازي است، بعد از آن را مي خواهند چه کنند؟ تيم همان تيم است که با من کار مي کرد، مربي جديد مي خواهد معجزه کند؟ 
سنجري با اشاره به شباهت تصميم هاي مديريتي در فوتبال ما با کشورهاي عربي افزود: مربي که مي خواهد جاي من بيايد، بازيکنان مس سرچشمه را مي شناسد؟ او تعطيلي ليگ را بايد صرف شناخت از تيم کند و آنوقت تازه مي رسد جايي که الان من هستم! 

 

 
دينورزاده: اگر بخواهند، مي روم ! 
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: هر آمدني يک رفتني دارد و اگر مسؤولان باشگاه داماش بخواهند از اين تيم مي روم. 
مهدي دينورزاده پس از شکست تيمش مقابل سايپا گفت: بازي خوبي را به نمايش نگذاشتيم. متاسفانه در ديدار با داماش، بازيکنان ما عملکرد ضعيفي داشتند و در نهايت شکست خورديم. 
سرمربي تيم داماش خاطرنشان کرد: اگر مي خواهيم در ليگ برتر بمانيم بايد شکست مقابل سايپا را فراموش کنيم و به فکر بازي هاي آينده ليگ برتر باشيم. 

 

 
صالح: شرايط سايپا روزبه روز بهتر مي شود 
سرمربي تيم فوتبال سايپاي البرز با ابراز خرسندي از برتري اين تيم مقابل داماش گيلان گفت: شرايط تيم ما روزبه روز بهتر مي شود و اميدوارم در هفته هاي آينده نتايج خوبي را هم به دست آوريم. 
به گزارش مهر، مجيد صالح پس از برتري 3 برصفر تيمش مقابل داماش گفت: تيم ما در مصاف با داماش بازي خوبي را به نمايش گذاشت. در اين ديدار تيم ما با تغيير سيستم نسبت به ديدارهاي قبلي وارد ميدان شد و در نهايت يک برد با ارزش را به دست آورديم. 
از بازيکنانم راضي هستم ولي بايد بگويم در ديدار مقابل داماش گيلان مي توانستيم گل هاي زيادي را به ثمر برسانيم.

شنبه 5 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پوریا پورسرخ/پرسپولیسی هستم اما اولین نفری بودم که رفتم ختم ناصر خان

 

پوریا پورسرخ/پرسپولیسی هستم اما اولین نفری بودم که رفتم ختم ناصر خان

پوریا پورسرخ که دوست نزدیک علی کریمی است از مهمانان ویژه بازی پرسپولیس و نفت آبادان بود.

رفیق نزدیک علی کریمی است و در بازی با نفت آبادان چون کریمی محروم بود و نمی توانست بازی کند به همراه او به ورزشگاه آزادی آمده بود.خجالتی،حساس و البته پرسپولیسی.مدام در فکر این بود که از دست خبرنگاران فرار کند و خودش را پنهان می کرد تا مقابل دوربین های تلویزیونی قرار نگیرد.یک لحظه هم از کنار علی کریمی کنده نمی شد اما وقتی خبرنگاران جادوگر را احاطه کردند تا در مورد بازی خوب پرسپولیس سوال کنند پوریا پورسرخ تنها شد و دقایق کوتاهی با خبرنگار خبرآنلاین گپ زد.او چندان مایل به مصاحبه نبود و مدام می گفت:«ضبط نکنید،من را قایم کنید تا از جلوی دوربین ها رد شوم!»


بازی های پرسپولیس را به خاطر کریمی به ورزشگاه می آیید یا اینکه کلا پرسپولیسی هستید؟
من البته بازی های استقلال را هم نگاه می کنم اما امشب قسمت شد تا با علی به آزادی بیایم.


در استقلال هم دوستی مثل کریمی دارید که به خاطر او به ورزشگاه بیایید؟
من همه استقلالی ها را هم دوست دارم و اولین نفری بودم که در مراسم فوت ناصرخان شرکت کردم.از استقلالی ها با آقای فتح الله زاده،حنیف عمران زاده ویکی دو نفر دیگر هم رفیق هستم.


اما تا به حال کسی شما را برای بازی های استقلال در ورزشگاه ندیده است.
به هر حال قسمت این طور بود که امشب بازی پرسپولیس را از نزدیک ببینم.من چون خودم آبادانی هستم،هم نفت را دوست دارم و هم پرسپولیس را.به همین خاطر امشب به اینجا آمدم.


تا به حال خودتان هم فوتبال بازی کرده اید؟
فوتبال را خیلی دوست دارم،بسکتبال را هم همین طور.البته پرسپولیس را هم خیلی دوست دارم.


نظرت در مورد بازی جواد کاظمیان چیست.او یک بازی خوب مقابل نفت را به نمایش گذاشت.
جواد داداشی من است دیگر،همین.

اگر فوتبال را دوست داری چرا عضو تیم هنرمندان نمی شوی؟
فوتبال را دوست دارم اما قسمت نبوده که عضو این تیم شوم.


اگر فوتبالیست می شدی فکر می کنی شبیه کدام بازیکن بودی؟می توانستی مثل علی کریمی شوی؟
اگر مثل علی کریمی که بودم که تکلیفم خوب بود.


شما رابطه خوبی با کریمی دارید و برای بدرقه او،زمانی که می خواست به آلمان برود هم رفته بودید؟
بله همین طور است.من علی را دوست دارم و برای بدرقه اش به فردوگاه رفته بودم.گفته بودم مصاحبه نمی کنم اما سوالات را یکی یکی پرسیدید و تمام...

پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

برنامه پنج هفته اول ليگ برتر اعلام شد.

سازمان ليگ برتر برنامه 5 هفته اول مسابقات فوتبال باشگاه‌هاي کشور را اعلام کرد.


 

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، برنامه پنج هفته ابتدايي مسابقات فوتبال ليگ برتر به شرح زير است:


هفته اول:

سه شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 22:00 هفته اول


پرسپوليس - ملوان- آزادي - تهران


داماش گيلان - نفت آبادان - شهيد عضدي - رشت


مقاومت شهيد سپاسي-نفت—حافظيه-شيراز


مس کرمان-شهرداري تبريز-شهيد باهنر-کرمان


سايپا-صنايع مس سرچشمه-انقلاب-کرج


تراکتورسازي تبريز-صباي قم-يادگار امام(ره) –تبريز


راه آهن-ذوب آهن-راه آهن اکباتان-تهران


فولاد خوزستان-شاهين بوشهر-تختي-اهواز


چهارشنبه 15 مرداد 1390 ساعت 22:00


فولاد مبارکه-استقلال- فولاد شهر- اصفهان


هفته دوم:


يکشنبه 16 مرداد 1390ساعت 22:00


ملوان-راه آهن-تختي-انزلي


شاهين-پيروزي-شهيد بهشتي-بوشهر


مس سرچشمه-فولاد خوزستان-شهيد باهنر-کرمان


ذوب آهن-تراکتور سازي-فولاد شهر - اصفهان


شهرداري تبريز-سايپايادگار امام-تبريز

 

دوشنبه 17 مرداد 1390-ساعت 22:00


نفت ابادان-مقاومت شهيد سپاسي-تختي-آبادان


صباي قم-فولاد مبارکه سپاهان-يادگام امام (ره)-قم


استقلال-داماش-ازادي-تهران


نفت-مس کرمان-متعاقبا ارسال مي شود.


هفته سوم:


پنجشنبه 20 مرداد 1390ساعت 22:00


پيروزي-شهرداري تبريز-آزادي-تهران


ملوان –مس سرچشمه-تختي-انزلي


سايپا-ذوب آهن-انقلاب-کرج


تراکتورسازي –شاهين بوشهر-يادگار امام (ره)-تبريز

 

جمعه 21 مرداد 1390ساعت 22:00


مقاومت شهيد سپاسي-داماش-حافظيه-شيراز


مس کرمان-استقلال-شهيد باهنر-کرمان


فولاد مبارکه سپاهان-نفت آبادان- فولادشهر - اصفهان


راه آهن-صباي قم-راه آهن اکباتان-تهران


فولاد خوزستان-نفت-تختي-اهواز

 

هفته چهارم:


سه شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 22:00


شاهين بوشهر-ملوان انزلي-شهيد بهشتي-بوشهر


مس سرچشمه-پيروزي-شهيد باهنر-کرمان


نفت آبادان-مس کرمان-تختي-آبادان


داماش-تراکتورسازي-شهيد عضدي-رشت


ذوب آهن-فولاد خوزستان - فولادشهر - اصفهان


صباي قم-سايپا-يادگار امام(ره)تبريز


استقلال-مقاومت شهيد سپاسي-ازادي-تهران


نفت –راه آهن-متعاقبا ارسال مي شود.

 

هفته پنجم:


سه شنبه اول شهريور 1390 ساعت 22:00


پيروزي-نفت-آبادان-آزادي-تهران


ملوان-ذوب آهن-تختي-انزلي


شاهين بوشهر-صباي قم-شهيد بهشتي-بوشهر


مس کرمان-مقاومت شهيد سپاسي-شهيد باهنر-کرمان


فولاد مبارکه-نفت- فولادشهر - اصفهان


سايپا-داماش-انقلاب-کرج


راه آهن-مس سرچشمه-راه آهن اکباتان-تهران


چهارشنبه دوم شهريور 1390 ساعت 22:00


تراکتورسازي تبريز-شهرداري تبريز-يادگار امام(ره)-تبريز


فولاد خوزستان-استقلال-تختي-اهواز

جمعه 24 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مي‌خواهم از استقلال به اروپا برگردم / از تراكتور و قلعه‌نويي عذرخواهي مي‌كنم

بازيكن جديد تيم فوتبال استقلال گفت: يكي از روزنامه‌ها نوشته بود كه فوتبال آندرانيك تيموريان تمام شده اما من با اعتماد به نفس مي‌گويم تنها 27 سالم است و دوست دارم بار ديگر از فوتبال ايران به اروپا بروم.

آندرانيك تيموريان كه امروز قراردادش را با باشگاه استقلال در هيئت فوتبال استان تهران به ثبت رساند، اظهار كرد: در وهله اول دوست دارم از باشگاه پرطرفدار تراكتورسازي تبريز شروع كنم. من يك سال بسيار خوب را در آن جا پشت سر گذاشتم. سردار جعفري، خطيبي، ابهران و كادر سرپرستي و فني تراكتور سال قبل زحمات زيادي كشيدند و من امسال عذرخواهي بزرگي به اين باشگاه و قلعه‌نويي و ستار همداني بدهكارم. شرايط به گونه‌اي بود كه بايد در تهران بازي مي‌كردم. با وجود اينكه با تراكتورسازي هم صحبت كرده بودم اما پس از گفت‌وگو با خانواده‌ام تصميم گرفتم تهران را انتخاب كنم و خوشحال هستم كه انتخابم استقلال با سابقه درخشانش است.

وي افزود: بايد از فتح‌الله زاده، جويباري و اميري و منصور پورحيدري كه پيگير كارهايم بودند كمال تشكر را كنم. از پرويز مظلومي هم بايد تشكر كنم. من 9 سال پيش در خدمت استقلال بودم. به هر حال استقلال باشگاهي بزرگ با پيشينه‌اي طلايي است و اميدوارم بتوانم كه به لحاظ اخلاقي و فوتبالي به استقلال كمك كنم.

تيموريان در پاسخ به اين سوال كه بسياري معتقدند با حضور شما و جذب ساير بازيكنان استقلال مدعي اصلي كسب عنوان قهرماني در ليگ يازدهم است، گفت: فكر مي‌كنم فتح‌الله زاده به غير از آندرانيك تيموريان بازيكنان خوبي جذب كرده است. روي كاغذ استقلال جزو بهترين‌هاي ليگ آينده است. اما پرسپوليس و ساير تيم‌ها هم كار مي‌كنند. فوتبال هر روز پيشرفت مي‌كند. خوشحالم كه رسانه‌ها و مردم استقلال را مدعي اصلي قهرماني مي‌دانند اما بايد در روي زمين شايستگي‌هاي خود را ثابت كنيم و قهرمان فصل 91 ـ 90 شويم.

وي در پاسخ به اين سوال كه شما سال‌ها با مجتبي جباري رفاقت داشته‌ايد و اكنون در كنار او بايد با ساير بازيكنان مياني استقلال از جمله كيانوش رحمتي رقابت كنيد، گفت: سال‌هاست با آقا مجتبي رفاقت دارم. براي كيانوش رحمتي هم احترام زيادي قائلم اما يكي از بزرگ‌ترين افسوس‌هاي من رفتن آشوبي از استقلال است. از رفتن او خيلي ناراحت شدم. با اين حال مي‌دانم كه فوتبال فراز و نشيب دارد. امسال بايد براي موفقيت استقلال رقابت سالمي در تمرين‌ها به وجود بيايد و در نهايت اين سرمربي است كه بازيكنان را انتخاب مي‌كند.

تيموريان در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر مي‌كنيد مي‌توانيد از استقلال بار ديگر به اروپا برگرديد گفت: در يكي از روزنامه‌ها مطلبي را نوشته بودند و گفته بودند كه فوتبال آندرانيك تيموريان تمام شده است. اما من تازه 27 سال دارم و اكنون با اعتماد به نفس مي‌گويم دوست دارم كه دوباره به اروپا بروم و با نشان دادن توانايي‌هايم در آنجا بازي كنم. اما فعلا بازيكن استقلال هستم و تمام تلاشم، موفقيت اين تيم است.

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مروري بر گل هاي حساس فرهاد مجيدي

فرهاد يكي از معدود فانتزيست هاي حال حاضر فوتبال ايران است كه توانست در نظرسنجي برنامه 90 به عنوان بهترين بازيكن فصل انتخاب شود.

سايت گل- استقلال در فصلي كه گذشت، يكي از پرمهره ترين تيم ها در خط حمله بود اما از ميان آن ها، فرهاد مجيدي تنها مهاجمي بود كه در تمام طول فصل توانست فرم مطلوب خود را حفظ كند. اسماعيل شريفات و سيدصالحي به رغم درخشش در چند بازي، فراز و نشيب بسياري داشتند. آرش برهاني در مقاطعي از ليگ، نيمكت نشين بود و ميلاد ميداوودي هم بعد از شروعي درخشان، اسير مصدوميتي هولناك شد.

در اين ميان، فرهاد مجيدي تنها عنصر ثابت خط حمله آبي ها بود كه با احتساب ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي، بهترين گلزن اين تيم هم بود. فرهاد يكي از معدود فانتزيست هاي حال حاضر فوتبال ايران است كه توانست در نظرسنجي برنامه 90 به عنوان بهترين بازيكن فصل انتخاب شود. در ادامه مروري داريم بر 11 گل حساس فرهاد مجيدي در فصل گذشته.

1- در هفته سوم ليگ، با يك بغل پا دروازه شهاب گردان را باز كرد تا استقلال در فولاد شهر از ذوب آهن پيش بيافتد ولي در نيمه دوم ميزبان، بازي را به تساوي كشيد. اين اولين گل فرهاد مجيدي در ليگ دهم بود.

2- يك هفته بعد در بازي با استيل آذين، بار ديگر گل زد تا تيمش مقابل كهكشاني هاي حسين هدايتي بازنده نباشد. آن موقع استقلالي ها از اين مساوي 2-2 راضي بودند و كسي فكر نمي كرد استيل آذين سال بعد، تيم ليگ يكي در سمنان باشد.

3- در هفته ششم و در يكي از زيباترين بازي هاي ليگ، دو سه مدافع سپاهان را در هم پيچيد تا گل دوم استقلال را به ثمر برساند. استقلال در آن بازي با گل هاي ميداوودي، مجيدي و برهاني در يك بازي نفس گير 4-3 سپاهان را مغلوب كرد.

4- درحالي كه سايپا با گل نيمه اول كريم انصاري فرد از استقلال جلو افتاده بود، در نيمه دوم آبي ها به بازي برگشتند و فرهاد مجيدي هم يك گل زد تا تيمش 3-2 مقابل تيم مايلي كهن پيروز باشد.

5- در داربي 69، پاس طلايي مجتبي جباري در دقيقه 91 با تيزهوشي فرهاد مجيدي به گل تبديل شد تا استقلال مقابل پرسپوليس برنده باشد. اين گل الهام بخش شعر معروف «آي بدو، آي بدو» روي سكوي آبي ها شد.

6- در هفته بيست و يكم ليگ و در شرايطي استقلال از سه بازي قبلي مقابل ذوب آهن، فولاد و شهرداري تبريز فقط يك امتياز گرفته بود، فرهاد مجيدي دو گل زد تا زمينه ساز پيروزي 3-1 برابر استيل آذين باشد.

7- در اولين بازي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا، پيش از اينكه بازي به دقيقه 30 برسد دروازه السد قطر را باز كرد ولي اين گل با اشتباه مدافعان و دروازه بان استقلال در دقيقه 90 بي اثر شد.

8- مقابل پاختاكور يك گل زد و مصدوم شد تا در برد 4-2 استقلال در ورزشگاه آزادي سهيم باشد.

9- در دور پنجم ليگ قهرمانان آسيا، با دو گل هوشمندانه مقابل السد، استقلال را به صعود بي دردسر به مرحله بعدي اميدوار كرد اما استراتژي نامناسب تيمش در نيمه دوم، باز هم يك مساوي ديگر در كارنامه استقلال ثبت كرد. فرهاد با اين دو گل، بالاتر از فرشاد پيوس و محمود كريمي، بهترين گلزن ايراني در جام باشگاه هاي آسيا شد.

10- در آخرين بازي استقلال در ليگ آسيا و در حالي كه تيمش به برد با تفاضل 2 گل احتياج داشت، يكي از گلزن هاي استقلال مقابل النصر عربستان بود ولي برد 2-1 براي صعود اين تيم كافي نبود. در آن بازي مجيدي در آخرين دقايق يك فرصت طلايي را از دست داد.

11- در هفته سي و چهارم ليگ، دومين گل استقلال را در همدان به ثمر رساند تا يكي از عوامل سقوط پاس به دسته پايين تر باشد. اين آخرين گل آبي ها در ليگ دهم بود. فرهاد دو هفته بعد در نيمه نهايي جام حذفي هم يك گل ملوان زد تا استقلال براي 15 دقيقه به فينال اميدوار باشد ولي اين گل براي رهايي از شكست 2-1 كافي نبود.

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تیموریان با استقلال قرارداد داخلی امضا كرد


 

 


  آندرانیک تیموریان شب گذشته در لابی هتل المپیک پس از صحبت های نهایی با مسئولان استقلال قرارداد یک ساله داخلی خود را امضا کرد.این بازیکن بعد از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش قرارداد خود را ثبت می کند.
تیموریان فصل پیش در تراکتورسازی بازی می کرد.

 

 

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رقم قرارداد رحمتی مشخص شد: 888میلیون!

 

  سایت گل- مهدی رحمتی دروازه‌بان فصل پیش سپاهان با مسئولان تیم استقلال به توافق رسیده است و تنها عقد قرارداد با این تیم باقی مانده كه ظرف چند ساعت آینده این اتفاق رخ می‌دهد. این دروازه‌بان پس از جاسم كرار مهم‌ترین خرید آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات است و البته رقم قرارداد این دروازه‌بان مانند حضورش در سپاهان این بار نیز خاص و قابل توجه است.

به گزارش گل به نقل از باشگاه خبرنگاران و به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال، مهدی رحمتی در دو فصل حضورش در تیم سپاهان با مبالغ 666 میلیون در سال اول و مبلغ 777میلیون تومان در فصل دوم با این تیم قرارداد امضا كرد و در این فصل نیز با افزایش صد میلیون تومان به مبلغ فصل قبل خود، با رقمی در حدود 888میلیون تومان قرار است در تیم استقلال حضور یابد و این تیم راهمراهی كند.

گفتنی است، پیش از این حبیب كاشانی با مبلغ پیشنهادی وی موافقت نكرده بود، اما سرپرست استقلال تمایل زیادی به حضور رحمتی در جمع آبی ها دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

استقلال همچنان اميدوار به سيدجلال حسيني

معاون باشگاه استقلال گفت: قرارداد رحمتي و تيموريان سه‌شنبه در هيأت فوتبال ثبت مي‌شود.

به گزارش ايسنا، سايت باشگاه استقلال با علي‌ اميري در رابطه با وضعيت نقل و انتقالات اين تيم گفت‌وگويي انجام داده است كه در ادامه مي‌آيد:

 

*روند مذاکرات استقلال به چه شکل‌ است؟

همه‌چيز به خوبي دنبال مي‌شود و مشکلي نيست.

 

*اما در اين چند روز برخي از رسانه‌ها به دنبال کمرنگ كردن خريدهاي استقلال بودند و حتي از توافق کرار با تيم‌هاي اماراتي هم صحبت کردند.

 

نه اصلا چنين چيزي نيست. کرار را بازيکن استقلال بدانيد. وي هفته آينده به تهران مي‌آيد و قراردادش را با ما ثبت مي‌کند.

 

*حضور سيدجلال حسيني هم در استقلال منتفي شد.

 

همان خبرهايي که شما در مورد اين بازيکن شنيديد را ما هم شنيديم اما به شخصه با وي صحبتي نداشتم. سيدجلال قبل از سفر به اتريش به ما قول داد که به استقلال بيايد، حالا اينکه او زيرقولش زده يا نه بي‌اطلاع هستم. او با تيم‌ملي تمرين مي‌کند و امکان عقد قرارداد، نه با ما و نه با هيچ تيم ديگري نداشته. سيدجلال، به ما خبر خاصي هم نداده است. ما روي او، الان هم همان قدر حساب مي‌کنيم که در آخرين ملاقات‌مان حساب باز کرديم.

 

*خسرو حيدري استقلالي مي‌شود؟

 

همان‌طور که آقاي فتح‌اله‌زاده اعلام کردند خسرو در صورت دريافت رضايتنامه‌اش از باشگاه سپاهان مي‌تواند به عضويت استقلال دربيايد. اگر وي رضايتنامه‌اش را گرفت بدون ترديد بازيکن استقلال مي‌شود.

 

*رحمتي و تيموريان چه زماني قرارداد خود را با استقلال ثبت مي‌کنند؟

 

قرارداد اين دو بازيکن قطعا سه‌شنبه در هيأت فوتبال ثبت مي‌شود، ضمن اينکه ما مذاکرات خود را با کريم انصاري‌فر‌ همچنان ادامه مي‌دهيم تا در صورت توافقات نهايي وي به عضويت استقلال دربيايد.

 

*جذب مدافع براي استقلال در اولويت نيست؟

 

ما دو مدافع خيلي خوب با نام‌هاي منتظري و عمران‌زاده داريم و در حال‌حاضر به دنبال جذب يک مدافع خارجي ديگر هم هستيم. ضمن اينکه، سيدجلال حسيني هم هنوز يکي از گزينه‌هاي ماست. روي خبرهاي اين روزها، حساب قطعي باز نکنيد.

 

*فرصت کافي براي جذب مدافع خارجي داريد؟

 

ما خيلي وقت است که به فکر جذب مدافع خارجي هستيم. به خاطر همين چند گزينه را مدنظر قرار داده‌ايم تا اگر لازم شد، به زودي يکي از آنها به عضويت استقلال دربيايد.

 

*در کل عملکرد استقلال را در بازار نقل و انتقالات چطور ارزيابي مي‌کنيد؟

 

ما در حال‌حاضر 3 بازيکن ملي‌پوش را با نام‌هاي رحمتي، تيموريان و کرار جاسم جذب کرده‌ايم و از بين حيدري و انصاري‌فر‌ يکي را استقلالي مي‌کنيم. علي حمودي را گرفته‌ايم، حيدري هم وضعيت ويژه‌اي دارد. با اين حساب من فکر مي‌کنم عملکرد خوبي در نقل و انتقالات داشتيم.

شنبه 18 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فتح‌الله‌زاده: بمب‌هاي ما خنثي نشده‌اند؛ دست و پاي بازيكنان را بسته‌ايم.

 

علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره اينكه بمب‌هاي استقلال در فصل نقل و انتقالات يكي يكي در حال خنثي شدن است اظهار داشت: هيچ بمب ما خنثي نشده است. چهار بازيكن استراتژيكي كه مي‌خواستيم، داريم. 10 بازيكن را به ما چسبانده‌اند و آن وقت مي‌گويند بمب‌هاي ما خنثي شده است. آنهايي كه گرفته‌ايم محكم دست و پايشان را بسته‌ايم و مثل اسيرها حفظ‌شان كرده‌ايم. بازيكنان اصلي كه مدنظرمان بودند جاسم كرار، تيموريان، حمودي و مهدي رحمتي هستند كه جذب شدند و هيچ كدام هم نمي‌پرند.

 


ادامه مطلب

شنبه 18 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

آشوبی به تراکتورسازی پیوست.

 

فرزاد آشوبی هافبک میانی استقلال در فصل گذشته به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست. جدای آشوبی از استقلال چند روز قبل مسجل شده بود و گفته می‌شد او مد نظر باشگاه پرسپولیس هم هست اما این بازیکن بالاخره با مسئولان تراکتورسازی به توافق رسید و به این تیم پیوست.

بعد از امیرحسین صادقی این دومین بازیکن استقلال است که به امیر قلعه‌نویی ملحق می‌شود.

جمعه 17 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مجیدی در آستانه جدایی از استقلال

 

فرهاد مجیدی کاپیتان تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه اردوی تیمش را به صورت ناگهانی ترک کرد. به گزارش سایت گل برخی از رسانه‌ها خبر دادند که این مهاجم به دلیل بیماری فرزندش تمرینات را ترک کرده است ولی خبرهای پشت پرده حاکی از آن است که مجیدی برای مذاکره با چند تیم اماراتی روز گذشته ایران را ترک کرد.

گفته می‌شود فرهاد با برخی از اطرافیان فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال مشکل دارد و از طرفی وقوع برخی از اتفاقات او را ناراحت کرده است. او در حال حاضر یکی، دو پیشنهاد از تیم‌های اماراتی دارد و حالا در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفته است.

البته مجیدی بازیکن مورد علاقه فتح‌الله‌زاده است و حالا باید دید سرپرست موقت آبی‌ها چه واکنشی در مورد احتمال جدایی مجیدی نشان خواهد داد. به نظر می‌رسد حاجی‌ آقا تلاش کند تا فرهاد دوباره برگردد.

جمعه 17 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->